Veelgestelde vragen
die u verder helpen

Op dit moment zijn er mails in omloop die niet door de Volkskrant zijn gestuurd. Aanhef is Bedankt voor uw lidmaatschap. Afzender is  Directeur Ledenservice. Klik niet op de link opzeggen. U kunt deze mail negeren. 

Veelgestelde vraag vragen hoe wat waarom

Abonnementen

U kunt de Volkskrant op verschillende manieren lezen, op papier en digitaal. Bekijk alle abonnementsvormen en bijbehorende tarieven.

Of neem contact op met de Klantenservice voor advies via telefoonnummer 088 – 0561 561. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 8.00-17.00 uur. 

Wij helpen u graag verder.

Bekijk de actuele mogelijkheden via volkskrant.nl/abonneren.

Of neem contact op met de Klantenservice voor advies via telefoonnummer 088 – 0561 561. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 8.00-17.00 uur. 

Wij helpen u graag verder.

U ontvangt een bevestiging van uw aanvraag en een bevestiging van de startdatum van uw abonnement.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

 

Uw abonnementsnummer (klantnummer) kunt u vinden bij elke afschrijving van het abonnementsgeld van uw bankrekening. Het nummer staat ook in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Gaat u verhuizen? Geef dit minimaal een week van te voren door via het aanvraagformulier. Direct na uw melding ontvangt u per e-mail een bevestiging.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

 

Wilt u uw abonnement wijzigen of opzeggen, dan verzoeken wij u dit uiterlijk 1 maand voor het einde van de abonnements- of actieperiode aan ons door te geven. Uw abonnement wordt dan aan het einde van de abonnements- of actieperiode omgezet of stopgezet. Bekijk onze abonnementsvoorwaarden voor meer informatie.

U kunt tijdens kantooruren contact opnemen met de Klantenservice via 088 - 0561 561.

Heeft u de afgelopen 14 dagen een abonnement afgesloten?
U kunt uw abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de eerste krant via het herroepingsformulier.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Er zijn enkele verschillen tussen de abonnementsvormen voor iOS (Apple) en Android apparaten:

iOS:
Op uw Apple-apparaat sluit u een Digitaal Basis abonnement af via de App Store. Dit abonnement biedt onbeperkt toegang tot alle artikelen in de 24/7 app, de Digitale Editie en op de website van de Volkskrant. Het abonnement wordt elke maand automatisch verlengd en is elke maand opzegbaar.

Als u een abonnement afsluit via de App Store is het aanmaken van een profiel niet verplicht, maar wel sterk aan te raden. Wanneer u een profiel aanmaakt krijgt u toegang tot alle digitale producten van de Volkskrant. Zonder profiel heeft u alleen toegang in de app op uw Apple-apparaat.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met Apple. Zij helpen u graag verder.

 

Android:
Op uw Android-apparaat kunt u kiezen voor Digitaal Basis of Digitaal. Digitaal Basis geeft onbeperkt toegang tot alle artikelen in de 24/7 app en op de website van de Volkskrant. Het Digitaal abonnement geeft u daarnaast ook toegang tot de Klassieke Editie app en Topics. Zowel Digitaal Basis als Digitaal is elke maand opzegbaar.

Als u zich wilt abonneren vanaf uw Android-apparaat, dan is het noodzakelijk om een profiel aan te maken. Direct nadat u uw abonnement heeft afgesloten kunt u een profiel aanmaken. U heeft dit profiel nodig om in te loggen in de app en toegang te krijgen tot alle artikelen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

 

Betaling

De automatische incasso vindt niet plaats op een vast moment. Nadat alle kranten, volgens het vooraf afgesproken aantal leveringen bezorgd zijn, vindt er een nieuwe afschrijving van het verschuldigde abonnementsgeld plaats.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U kunt kiezen voor een betaling per factuur van uw abonnement met kwartaal, halfjaar of jaar betaling. Bij onze actieabonnementen bieden wij alleen maandbetalingen per automatische incasso aan. De eenvoudigste en voordeligste wijze van betalen is om de Volkskrant toestemming te geven uw abonnementsgeld automatisch te laten incasseren. Mocht u het niet eens zijn met een afschrijving, dan kunt u deze laten terugboeken door binnen acht weken contact op te nemen met uw bank.

Kiest u voor automatische incasso, dan ontvangt u korting op uw abonnementstarief.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Bezorging

De Volkskrant wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 08.00 uur. Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.

Uw krant bereikt de Waddeneilanden via veerboten. Voor de bezorging zijn we dus afhankelijk van de aankomsttijden. Daardoor wordt de Volkskrant op de Waddeneilanden later bezorgd dan in de rest van Nederland. De uiterste bezorgtijden kunt u hieronder vinden.

Texel: maandag t/m zaterdag uiterlijk 9.30 uur.
Vlieland: maandag t/m zaterdag uiterlijk 13.00 uur.
Terschelling: maandag t/m zaterdag uiterlijk 12.00 uur.
Ameland: maandag t/m zaterdag uiterlijk 11.00 uur.
Schiermonnikoog: maandag t/m zaterdag uiterlijk 14.00 uur.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak. Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice

Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Als u nog niet bent ingelogd, dient u dat eerst te doen. Ga naar volkskrant.nl en klik rechtsboven op 'Service' en 'Inloggen'. Nadat u bent ingelogd klikt u in het service menu op 'Klantenservice' en daarna op 'Mijn profiel', klik dan op het tabblad 'Abonnementen' en daarna op 'Bezorgservice'. Hier kunt u uw melding doorgeven. Direct na uw melding ontvangt u per e-mail een bevestiging met alle informatie.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u ontvangt.

U kunt uw krant alsnog digitaal lezen. Download hiervoor de app op uw smartphone of tablet of ga direct naar digitale krant. (Abonnees met een Zaterdag-abonnement hebben helaas geen gratis toegang tot de digitale krant.)

Heeft u nog vragen? Dan kunt u altijd even contact opnemen met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Een correcte bezorging heeft onze hoogste prioriteit. Alle meldingen over problemen met bezorging worden doorgegeven aan onze distributie-afdeling. De bezorger van uw krant ziet deze klachten direct op zijn bezorglijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen. Als u vaker klachten meldt, dan doen we een onderzoek naar de bezorgsituatie. De Bezorgservice zal dan contact met u opnemen om bij u te informeren of de bezorging is verbeterd.

Alle schademeldingen en ongevallen worden door onze distributie-afdeling in behandeling genomen. Voor meer vragen hierover kunt u telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice via 088 – 0561 561.

Vakantieservice

Tijdens uw vakantie kunt u gebruiken van onze vakantieservice. Zo voorkomt u een volle brievenbus bij thuiskomst. We bieden u verschillende opties: U kunt uw krant laten doorsturen naar het adres van vrienden of familie of naar uw vakantieadres. U kunt vakantiebonnen aanvragen en daarmee uw krant gratis afhalen bij een van onze verkooppunten. Of u zet de bezorging gewoon een tijdje stop. Tegelijk kunt u de krant digitaal blijven lezen. Log in en geef uw vakantie online aan ons door. U ontvangt altijd een bevestiging via e-mail.

Bekijk hier alle mogelijkheden van de vakantieservice.


 

Wilt u gebruik maken van onze vakantieservice? Geef dit minimaal een week van te voren aan ons door. Wilt u vakantiebonnen aanvragen? Houdt dan rekening met een verwerkingstijd van 2 weken.

Bekijk hier alle mogelijkheden van de vakantieservice.

Mijn profiel

U kunt op de volgende manier controleren of u een Volkskrant-profiel heeft.

Ga naar volkskrant.nl en klik rechtsboven op 'Service' en daarna op 'Inloggen'. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?'. Vul uw e-mailadres in en klik op 'Nieuw wachtwoord aanvragen'.

Krijgt u de melding ‘Er is geen profiel gevonden voor dit e-mailadres’, dan heeft u geen profiel met het opgegeven e-mailadres. Wanneer u wel een profiel heeft, krijgt u een e-mail waarmee uw uw wachtwoord kunt wijzigen, zodat u weer toegang krijgt tot uw profiel.

Na aanvang van uw abonnement kunt u direct een profiel aanmaken en gebruik maken van de digitale producten van de Volkskrant. 

Heeft u al een abonnement maar nog geen profiel? Ga dan naar Profiel aanmaken en koppel direct uw abonnement. 

U kunt uw abonnement aan uw profiel koppelen door uw abonnementsnummer toe te voegen in uw profiel. Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Ga naar volkskrant.nl en log in met uw profiel via 'Service' en 'Inloggen'. U keert nu automatisch terug naar de homepage. Klik wederom op 'Service' en ga naar 'Mijn profiel'. Klik op het tabblad 'Abonnementen' en vervolgens op 'Abonnement koppelen'. Vul uw abonnementsnummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters. Klik tenslotte op 'Koppel mijn abonnement'.

Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Wordt uw abonnementsnummer niet geaccepteerd?

Waarschijnlijk maakt u gebruik van een abonnementsnummer dat nog niet actief is (toekomstig abonnement), niet meer geldig is (oud abonnement) of niet klopt.

Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

 

Wordt uw postcode niet geaccepteerd?

Vul uw postcode in zonder spatie tussen de cijfers en de letters.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Dit betekent dat uw abonnementsnummer is gekoppeld aan een profiel met een ander e-mailadres. Log uit, en log opnieuw in met het e-mailadres van uw profiel.

Weet u niet meer welk e-mailadres bij uw profiel hoort of is het e-mailadres niet meer actief? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

 

Ga naar volkskrant.nl, klik rechtsboven op 'Service' en kies 'Inloggen'. Rechts onderaan kunt u klikken op 'Wachtwoord vergeten?'. De link die u via e-mail ontvangt in uw inbox dient binnen een uur geactiveerd te worden. U kunt direct zelf een nieuw wachtwoord instellen en bevestigen.

Als u nog niet bent ingelogd, dient u dat eerst te doen. Ga naar volkskrant.nl en klik rechtsboven op 'Service' en 'Inloggen'. Nadat u bent ingelogd klikt u in het service menu op 'Mijn profiel'. Klik vervolgens op het tabblad 'Profiel', kies 'Wachtwoord wijzigen' en volg de instructies.

Als u nog niet bent ingelogd, dient u dat eerst te doen. Ga naar volkskrant.nl en klik rechtsboven op 'Service' en 'Inloggen'. Nadat u bent ingelogd klikt u in het service menu op 'Mijn profiel'. Klik daarna op het tabblad 'Profiel' en klik op uw oude e-mailadres. U kunt nu een nieuw e-mailadres toevoegen. Vervolgens ontvangt u een e-mail met een activatielink, hiermee bevestigt u het nieuwe e-mailadres. Tenslotte klikt u op 'Maak primair' bij het nieuwe e-mailadres in uw profiel. U kunt het oude e-mailadres nu verwijderen.

U kunt met uw profiel op maximaal 5 apparaten tegelijk inloggen.

Een abonnement kan slechts aan 1 profiel gekoppeld worden. 

Ga naar volkskrant.nl, klik rechtsboven op 'Service' en kies 'Mijn profiel'. Klik op het tabblad 'E-mail' en selecteer de nieuwsbrieven die u wilt ontvangen via de schuifjes die erachter staan.

U heeft ook altijd de mogelijkheid om u via de toegezonden nieuwsbrief af te melden, door onderaan de nieuwsbrief op ‘Afmelden’ te klikken.

 

Ga in de app naar 'Service'en klik op 'Pushberichten'. Selecteer vervolgens welk type pushberichten u wilt ontvangen via de schuifjes die erachter staan.

De Volkskrant is onderdeel van DPG Media. DPG Media maakt gebruik van de nieuwste beveiligingstechnieken. Bovendien wordt er altijd gebruik gemaakt van een beveiligde verbinding als u gebruik maakt van uw DPG Media profiel.

Meer details vindt u in onze gebruikersvoorwaarden en privacy statement.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Digitaal Lezen

U kunt de Volkskrant op verschillende manieren digitaal lezen. Hier vindt u informatie over alle digitale producten van de Volkskrant.

Het is afhankelijk van uw abonnementsvorm wat u wel of niet digitaal kunt lezen. U krijgt toegang door in te loggen met uw profiel.

Onbeperkte toegang tot de artikelen van de Volkskrant is exclusief voor abonnees. Het is afhankelijk van uw abonnementsvorm wat u wel of niet digitaal kunt lezen.

U krijgt toegang door in te loggen met uw profiel. Ga dan naar volkskrant.nl en klik rechtsboven op 'Service' en kies 'Inloggen'. Uw abonnement dient gekoppeld te zijn aan uw profiel.

Om digitaal te kunnen lezen heeft u een internetverbindig nodig. Wanneer u geen wifi verbinding heeft, betaalt u het datatarief van uw telecomprovider. De meeste mensen hebben een telecom-abonnement met een databundel. Let op: In het buitenland zijn deze kosten mogelijk hoger dan in Nederland. Check dit bij uw telecomprovider. 

Heeft u vragen met betrekking tot uw profiel? Kijk dan bij de veelgestelde vragen over profiel.

Heeft u nog geen abonnement? Bekijk de actuele mogelijkheden via volkskrant.nl/abonneren.

Open uw profiel en contoleer of uw abonnement aan uw profiel gekoppeld is.

U kunt uw abonnement aan uw profiel koppelen door uw abonnementsnummer toe te voegen in uw profiel. Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Is uw abonnement al gekoppeld maar kijgt u toch geen toegang? Het is mogelijk dat de oude gegevens nog worden gebruikt door een instelling op uw computer. U kunt het beste uw cookies verwijderen en opnieuw inloggen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

De Volkskrant 24/7

Ga naar de App Store (iOS) of naar Google Play Store (Android) en zoek op ‘Volkskrant ’.

Download de app ‘de Volkskrant - Nieuws' en open deze.

Tik op 'Service''.

Kies ‘Inloggen’. Hier kunt u inloggen met uw profiel of een profiel aanmaken.

Onderaan kunt u navigeren naar de verschillende mogelijkheden binnen de app.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

 

 

 

 

 

De Volkskrant Digitale Editie

Ga naar de App Store (iOS) of naar Google Play Store (Android) en zoek op ‘Volkskrant ’.

Download de app ‘de Volkskrant - Nieuws' en open deze.

Tik op het menu.

Kies ‘Inloggen’, vul het e-mailadres en wachtwoord van uw Volkskrant profiel in. Tik op ‘Inloggen’.

Onderaan kunt u navigeren naar de verschillende mogelijkheden binnen de app.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

 

 

Een nieuwe Digitale Editie is dagelijks beschikbaar vanaf 05:00 uur.

Om de Digitale Editie te kunnen downloaden heeft u een internetverbinding nodig. Wanneer u geen wifi verbinding heeft, betaalt u het datatarief van uw telecomprovider. De meeste mensen hebben een telecom-abonnement met een databundel. In het buitenland zijn deze kosten mogelijk hoger dan in Nederland. Check dit bij uw telecomprovider. 

Automatisch downloaden is alleen mogelijk via iOS (iPhone of iPad). Tik hiervoor in het Service menu op 'Automatische downloads'.

De Volkskrant Klassieke Editie

Android:

Ga naar de Google Play Store en zoek op ‘Volkskrant’.

Download de app ‘de Volkskrant Krant’.

Open de app en tik op het menu (drie streepjes) linksboven.

Tik op ‘Aanmelden’ en log in met uw Volkskrant profiel.

Tik op de 'Kiosk' en selecteer de krant die u wilt downloaden, deze is daarna terug te vinden onder 'Mijn kranten'. Eenmaal gedownload kunt u de krant ook zonder internetverbinding lezen.

 

iOS:

Ga naar de App Store en zoek op 'Volkskrant'.

Download de app ‘de Volkskrant Krant’.

Open de app en tik op ‘Inloggen’ in de navigatiebalk.

Vul het e-mailadres en wachtwoord van uw profiel in en tik op ‘Inloggen’.

Tik op de 'Kiosk' en selecteer de krant die u wilt downloaden, deze is daarna terug te vinden onder 'Mijn kranten'. Eenmaal gedownload kunt u de krant ook zonder internetverbinding lezen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

De Klassieke editie wordt wordt van maandag t/m zaterdag om 5.00 uur gepubliceerd.

Om de Klassieke Editie te kunnen downloaden heeft u een internetverbinding nodig. Wanneer u geen wifi verbinding heeft, betaalt u het datatarief van uw telecomprovider. De meeste mensen hebben een telecom-abonnement met een databundel. Let op: In het buitenland zijn deze kosten mogelijk hoger dan in Nederland. Check dit bij uw telecomprovider.

Eenmaal gedownload kunt u de Klassieke Editie op een later tijdstip ook zonder internetverbinding lezen. 

Het slotje betekent dat deze krant volledig gedownload is. U kunt op het slotje tikken waardoor het slotje sluit. Dit zal ervoor zorgen dat de krant niet automatisch verwijderd wordt. U kunt het slotje openen en sluiten door erop te tikken.

U kunt de nieuwe Klassieke Editie via uw app automatisch laten downloaden zodra deze beschikbaar is. Belangrijk is dat de download niet onderbroken wordt. Eenmaal gedownload kunt u de Klassieke Editie op een later tijdstip ook zonder internetverbinding lezen. U kunt automatisch downloaden als volgt instellen:

Android:

Open de digitale krant-app.

Open het menu instellingen en ga naar ‘Service’.

Vink ‘Automatisch downloaden’ aan.

 

iOS:

Open ‘Instellingen’ op het bureaublad van uw iPhone/iPad.

Tik op ‘Algemeen’.

Tik op ‘Ververs op achtergrond’.

Schakel ‘Ververs op achtergrond’ in.

Schakel in het onderstaande overzicht van uw apps, het knopje bij de Volkskrant digitale krant-app in.

Android:

Handmatig: Tik op de drie onder elkaar geplaatste streepjes linksboven om het Instellingenmenu te openen. Tik op ‘Mijn kranten’. Tik op de drie onder elkaar geplaatste puntjes rechtsboven. Tik op ‘Selecteren’ of op ‘Alles selecteren’. Dan verschijnt het prullenmand-icoon rechts bovenaan. Tik daarop.

Automatisch: Tik op de drie onder elkaar geplaatste streepjes linksboven om het Instellingenmenu te openen. Tik op ‘Service’. Tik op ‘Verwijder publicaties automatisch’. Kies daar wanneer u de kranten automatisch wilt laten verwijderen: nooit, na 1, 3, 7 dagen, na 2 weken of een maand.

 

iOS:

Handmatig: Ga naar 'Mijn kranten' in de navigatiebalk en tik op 'Bewerken'. Vink de kranten aan die u wilt verwijderen en tik op het prullenbak-icoon.

Automatisch: Ga naar 'Mijn kranten' in de navigatiebalk en tik op het prullenbak-icoon met pijlen. Kies nu wanneer u de kranten automatisch wilt laten verwijderen: nooit, na 1, 3, 7 dagen, na 2 weken of een maand.

Topics

Topics is een online nieuwsplatform. Met Topics leest u het nieuws uit 13 toonaangevende kranten en kunt u eenvoudig alles volgen over die onderwerpen die u het meest interesseren.

Topics is exclusief voor abonnees van de aangesloten kranten, waaronder de Volkskrant. Het is afhankelijk van uw abonnementsvorm of u Topics kunt gebruiken.

Om toegang te krijgen tot Topics gebruikt u dezelfde inloggegevens als die van de Volkskrant. Uw abonnement dient gekoppeld te zijn aan uw profiel.

Ga naar volkskrant.nl/topics

U kunt volkskrant.nl/topics bekijken op PC, tablet en smartphone

Voor tablet en smartphone is er ook een app beschikbaar. U vindt de Topics-app in de App Store en in de Google Play Store.

 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U vindt alle print- en online-artikelen van alle Nederlandse en Belgische kranten van DPG Media terug op Topics. Het omvat, naast de Volkskrant, de volgende titels:

  • Trouw
  • AD
  • Het Laatste Nieuws (BE)
  • De Morgen (BE)
  • Brabants Dagblad
  • BN de Stem
  • De Gelderlander
  • De Stentor
  • Eindhovens Dagblad
  • PZC
  • Tubantia

De artikelen verschijnen op Topics zo goed als tegelijkertijd met het online nieuws op de websites. In de loop van de nacht verschijnen de artikelen van de ochtendkranten op Topics, ’s middags worden de artikelen van de middagkranten op Topics gepubliceerd.

 

Gebruikers van Topics ontvangen automatisch dagelijks een nieuwsbrief. U kunt zich uitschrijven voor de nieuwsbrief via de afmeldlink onderaan elke nieuwsbrief.

U kunt in- en uitschrijven voor de Topics nieuwsbrief op de Topics website wanneer u ingelogd bent met uw profiel. U klikt dan in het menu op uw naam , vervolgens op Profiel en ten slotte op E-mail. Door het schuifje te verplaatsen kunt u zich in- of uitschrijven.

Overig

Stuur uw vraag, idee over de inhoud of andere tips naar onze redactie via e-mail of post. Hier vindt u de contactgegevens.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

De Volkskrant is onderdeel van DPG Media. De advertentiemogelijkheden in de media van DPG Media combineren de sterke eigenschappen en het specifieke bereik van onze merken met de communicatiedoelstellingen van adverteerders. Met een portfolio van meer dan 140 merken en vele producten heeft DPG Media alles in huis om een boodschap succesvol over te brengen. Wij bieden crossmediale oplossingen met bereik over heel Nederland tot aan een specifieke postcode.

Ga naar dpgmedia.nl/adverteren voor meer informatie.

Voor meer vragen over de verkoop van onze kranten kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Center van de afdeling Losse Verkoop. Bel 010 – 406 6400 of ga voor meer informatie naar www.dpglosseverkoop.nl.

Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag 08.00-17.00 uur en zaterdags 08.00-12.00 uur.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.