Inloggen

U kunt de Volkskrant op verschillende manieren digitaal lezen. Het is afhankelijk van uw abonnementsvorm wat u wel of niet digitaal kunt lezen. U krijgt toegang door in te loggen met het e-mailadres en wachtwoord van uw DPG Media account.

Inloggen op de website
Op volkskrant.nl kunt u inloggen door op het 'Service' menu en vervolgens op 'Inloggen' te klikken. U kunt ook direct inloggen via deze link.

Inloggen in 24/7 app (smartphone) en Digitale Editie (tablet)
In de Volkskrant app en de Digitale Editie logt u in door in het menu op 'Service' te tikken en vervolgens op 'Inloggen'. U kunt ook direct inloggen via deze link.

Inloggen in de Klassieke Editie
In de Klassieke Editie (digitale krant) logt u in door in het menu op 'Aanmelden' te tikken.

Hier vindt u informatie over al onze digitale producten.

Bent u een nieuwe abonnee en wilt u voor de eerste keer inloggen?
Activeer dan eerst uw account via de afzonderlijke mail die we u hiervoor hebben gestuurd.

Heeft u een andere vraag over inloggen?
Bekijk hieronder de lijst met veelgestelde vragen over 'Mijn account'.

 

 

inloggen digitaal app smartphone tablet profiel

Veelgestelde vragen

U kunt op de volgende manier controleren of u een Volkskrant-account heeft.

Ga naar volkskrant.nl en klik rechtsboven op 'Service' en daarna op 'Inloggen'. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?'. Vul uw e-mailadres in en klik op 'Nieuw wachtwoord aanvragen'.

Krijgt u de melding ‘Het ziet er naar uit dat dit de eerste keer is dat u probeert in te loggen’, dan heeft u geen account met het opgegeven e-mailadres. Wanneer u wel een account heeft, krijgt u een e-mail waarmee uw uw wachtwoord kunt wijzigen, zodat u weer toegang krijgt tot uw account.

Na aanvang van uw abonnement kunt u direct een account aanmaken en gebruik maken van de digitale producten van de Volkskrant. 

Heeft u al een abonnement maar nog geen account? Ga dan naar Account aanmaken en koppel direct uw abonnement. 

U kunt uw abonnement aan uw account koppelen door uw abonnementsnummer toe te voegen in uw account. Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Ga naar volkskrant.nl en log in met uw account via 'Service' en 'Inloggen'. U keert nu automatisch terug naar de homepage. Klik wederom op 'Service' en ga naar 'Mijn account'. Klik op het tabblad 'Abonnementen' en vervolgens op 'Abonnement koppelen'. Vul uw abonnementsnummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters. Klik tenslotte op 'Koppel mijn abonnement'.

Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Wordt uw abonnementsnummer niet geaccepteerd?

Waarschijnlijk maakt u gebruik van een abonnementsnummer dat nog niet actief is (toekomstig abonnement), niet meer geldig is (oud abonnement) of niet klopt.

Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

 

Wordt uw postcode niet geaccepteerd?

Vul uw postcode in zonder spatie tussen de cijfers en de letters.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Dit betekent dat uw abonnementsnummer is gekoppeld aan een account met een ander e-mailadres. Log uit, en log opnieuw in met het e-mailadres van uw account.

Weet u niet meer welk e-mailadres bij uw account hoort of is het e-mailadres niet meer actief? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

 

Ga naar volkskrant.nl, klik rechtsboven op 'Service' en kies 'Inloggen'. Rechts onderaan kunt u klikken op 'Wachtwoord vergeten?'. De link die u via e-mail ontvangt in uw inbox dient binnen een uur geactiveerd te worden. U kunt direct zelf een nieuw wachtwoord instellen en bevestigen.

Als u nog niet bent ingelogd, dient u dat eerst te doen. Ga naar volkskrant.nl en klik rechtsboven op 'Service' en 'Inloggen'. Nadat u bent ingelogd klikt u in het service menu op 'Mijn account'. Klik vervolgens op het tabblad 'Account', kies 'Wachtwoord wijzigen' en volg de instructies.

Als u nog niet bent ingelogd, dient u dat eerst te doen. Ga naar volkskrant.nl en klik rechtsboven op 'Service' en 'Inloggen'. Nadat u bent ingelogd klikt u in het service menu op 'Mijn account'. Klik daarna op het tabblad 'Account' en klik op uw oude e-mailadres. U kunt nu een nieuw e-mailadres toevoegen. Vervolgens ontvangt u een e-mail met een activatielink, hiermee bevestigt u het nieuwe e-mailadres. Tenslotte klikt u op 'Maak primair' bij het nieuwe e-mailadres in uw account. U kunt het oude e-mailadres nu verwijderen.

U kunt met uw account op maximaal 5 apparaten tegelijk inloggen.

Een abonnement kan slechts aan 1 account gekoppeld worden. 

Ga naar volkskrant.nl, klik rechtsboven op 'Service' en kies 'Mijn account'. Klik op het tabblad 'E-mail' en selecteer de nieuwsbrieven die u wilt ontvangen via de schuifjes die erachter staan.

U heeft ook altijd de mogelijkheid om u via de toegezonden nieuwsbrief af te melden, door onderaan de nieuwsbrief op ‘Afmelden’ te klikken.

 

Ga in de app naar 'Service' en klik op 'Pushberichten'. Selecteer vervolgens welk type pushberichten u wilt ontvangen via de schuifjes die erachter staan.

De Volkskrant is onderdeel van DPG Media. DPG Media maakt gebruik van de nieuwste beveiligingstechnieken. Bovendien wordt er altijd gebruik gemaakt van een beveiligde verbinding als u gebruik maakt van uw DPG Media account.

Meer details vindt u in onze gebruikersvoorwaarden en privacy statement.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.