Veelgestelde vragen
die u verder helpen

Heeft u als abonnee op 16 januari geen IFFR bijlage bij uw krant ontvangen? Dan kunt u dit hier doorgeven. 

servicegerichtheidsonderzoek Vakantieservices Holliday Veelgestelde vraag

Abonnementen

Gaat u verhuizen? Geef dit minimaal een week van te voren door via het contactformulier. Op die manier is er voldoende tijd om de wijzigingen door te geven aan de bezorging.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U ontvangt een bevestiging van uw aanvraag en een bevestiging van de startdatum van uw abonnement in uw welkomstemails. In de eerste email staan uw inloggegevens vermeld. In de tweede email wordt aangegeven wanneer u uw eerste krant kunt verwachten.

Met een abonnement plus digitaal lezen heeft u onbeperkt toegang tot alle digitale producten van de Volkskrant, waaronder de digitale krant op pc/mac, tablet en smartphone. Van maandag tot en met zaterdag staat de digitale krant vanaf 6 uur ’s morgens voor u klaar. Zo beschikt u via onze website en apps 24 uur per dag over het laatste nieuws, achtergronden en alle extra's op het beeldscherm van uw keuze.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Bij de start van uw actieabonnement heeft u een welkomstmail van ons ontvangen. Hierin staat wanneer u uw welkomstcadeau kunt verwachten. De Volkskrant controleert eerst één of meerdere betalingen voordat het cadeau wordt opgestuurd, dit wordt gecommuniceerd in uw welkomstmail.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Wilt u uw abonnement* wijzigen of opzeggen, dan verzoeken wij u dit uiterlijk 1 maand voor het einde van de abonnements- of actieperiode aan ons door te geven. Uw abonnement wordt aan het eind van de abonnements- of actieperiode omgezet of stopgezet.

Heeft u de afgelopen 14 dagen een abonnement afgesloten?
U kunt uw abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de eerste krant.

U kunt uw abonnement telefonisch wijzigen of opzeggen via 088 - 0561 561. Wij zijn van 9:00 uur tot en met 17:00 uur voor u beschikbaar. U ontvangt een bevestiging van de wijziging of opzegging.

Zie onze informatiepagina en abonnementsvoorwaarden voor meer informatie.

*U kunt uw iTunes-abonnement zelf beheren via de instellingen van uw apparaat.  Hiervoor hoeft u geen contact op te nemen met onze klantenservice. Meer informatie vindt u op https://support.apple.com/nl-nl/HT202039.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Bekijk de actuele mogelijkheden via volkskrant.nl/abonneren of neem van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00-17.00 uur contact op met de Klantenservice voor advies via telefoonnummer 088 – 0561 561.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Het is afhankelijk van uw abonnementsvorm wat u wel of niet digitaal kunt lezen. Ook bieden wij enkel abonnementen aan met een Nederlands rekeningnummer. Klik hier voor meer informatie over onze tarieven.

Met een Compleet-, Zaterdag Plus-, Langweekend- en Digitaal abonnement heeft u, waar dan ook ter wereld, toegang tot alle digitale producten van de Volkskrant.

Met een Digitaal Basisabonnement kunt u onbeperkt artikelen lezen op de website volkskrant.nl en in de ‘de Volkskrant’ smartphone app. Het geeft u geen toegang tot de digitale editie op tablets of de digitale replica van de krant. Wilt u uw abonnement uitbreiden? Ga dan naar https://www.krant.nl/editie/vk/bestellen/.

Met een Zaterdag Paper Only-abonnement heeft u geen toegang tot onze digitale producten.

Zonder abonnement kunt u elke 30 dagen een beperkt aantal artikelen gratis lezen. Op dit moment zijn dat er 7, maar dit aantal kan in de toekomst wijzigen. In de digitale editie voor tablets kunt u zonder abonnement geen artikelen lezen.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Er zijn enkele verschillen tussen de abonnementsvormen voor Apple en voor Android-apparaten:

 

Apple

Op uw Apple-apparaat sluit u een Digitaal abonnement af via de App Store. Dit kost op dit moment € 3,49 per week en biedt toegang tot alle digitale producten van de Volkskrant. Het abonnement wordt elke week automatisch verlengd en is elke week opzegbaar. 

Het is helaas niet mogelijk om een Digitaal Basis abonnement te nemen via de App Store. Via de App Store kunt u enkel kiezen voor het Digitaal abonnement. Hiermee krijgt u toegang tot alle digitale producten van de Volkskrant. 

Als u een abonnement afsluit via App Store is het aanmaken van een profiel niet verplicht, maar wel sterk aan te raden. Als u een profiel aanmaakt kunt u ook van uw abonnement profiteren op Volkskrant.nl en alle andere digitale producten van de Volkskrant. Zonder profiel hebt u alleen toegang in de app op uw Apple-apparaat.

 

Android

In de Android-app kunt u kiezen voor Digitaal Basis of Digitaal. Digitaal Basis kost € 2,50 per week en geeft onbeperkt toegang tot de app en de website van de Volkskrant. Het Digitaal abonnement kost 3,50 per week en geeft bovenop Digitaal Basis toegang tot de digitale editie voor tablets, de Volkskrant Krant-app en Topics. Zowel Digitaal Basis als Digitaal is elke maand opzegbaar.

Als u zich wil abonneren vanaf uw Android-apparaat is het noodzakelijk om een Volkskrant-profiel aan te maken. Dit kunt u doen direct nadat u hebt abonnement hebt afgesloten. U hebt dit profiel nodig om in te loggen in de app en toegang te krijgen tot alle artikelen.

 

Indien u beide apps wilt gebruiken met een App Store-abonnement dient u de volgende stappen te doorlopen:

  1. Beëindig uw lopende iTunes-abonnement op de Volkskrant Krant-app. Meer informatie over hoe u dit kunt doen vindt u op https://support.apple.com/nl-nl/HT202039

  2. Open de Volkskrant-app en sluit een nieuw Digitaal abonnement via App Store af.

  3. Log in de Volkskrant-app in met uw Volkskrant-profiel of maak een nieuw profiel aan.

  4. Log vervolgens in de Volkskrant Krant-app met datzelfde Volkskrant-profiel.

Algemeen, redactie, Volkskrant Inclusief en meer…

In de Webwinkel vindt u boeken, films, series, wijnen, muziek en tickets die helemaal zijn afgestemd op u als abonnee van de Volkskrant. Uiteraard kunt u hierbij rekenen op flinke abonneekorting. Verder hebben we ook Volkskrant Inclusief.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Volkskrant Inclusief biedt unieke activiteiten in en buiten uw regio, aantrekkelijke winacties en leuke voordeeltjes speciaal geselecteerd voor abonnees. Na een meet-en-greet vooraan zitten bij een mooi concert of een unieke rondleiding bij een evenement, museum of aansprekend bedrijf in de regio waar u misschien altijd al een kijkje heeft willen nemen. Met Volkskrant Inclusief bieden wij u die kans.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Particulieren kunnen twee keer per jaar met korting een mini-advertentie plaatsen in diverse kranten. Ga naar www.persgroepadvertising.nl/minivoorabonnee

Voor meer informatie over adverteren verwijzen wij u graag naar persgroep.nl/branche-specifiek.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Stuur uw vraag, idee over de inhoud of andere tips naar onze redactie via e-mail of post. Klik hier voor het contact overzicht.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

De Volkskrant is de nummer 1 kwaliteitskrant van Nederland. Intelligent, gezaghebbend en toegankelijk. De krant en volkskrant.nl zitten elke dag boven op het nieuws met scherpe reportages, diepgaande interviews en indrukwekkende fotografie. In het weekend is er extra veel om van te genieten met Volkskrant Magazine en Sir Edmund.

Voor menig Nederlander is Volkskrant Magazine hét perfecte begin van het weekend. Vol inspiratie, persoonlijke verhalen, fotografie, columns en reportages over mode, wonen, uitgaan, eten en drinken. Volkskrant Magazine is een waardevolle toevoeging op een rondje vrouwenbladen.

Sir Edmund is een stoer magazine op krantenpapier vol wetenschap, literatuur en technologie. Een echt magazine voor het hoofd, voor nieuwsgierige lezers die zich graag laten inspireren met wetenschappelijke trends en technologische wetenswaardigheden. Tevens is er uitgebreide aandacht voor literatuur.

Vijf keer per jaar verschijnen speciale glossy themanummers over mode, wonen en feest. Extra dik, extra luxe. 


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Voor meer vragen over de verkoop van onze kranten kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Center van de afdeling Losse Verkoop. Bel 010 – 406 6400 of ga voor meer informatie naar www.persgroeplosseverkoop.nl.

Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag 08.00-17.00 uur en zaterdags 08.00-12.00 uur.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Betaling

De automatische incasso vindt niet plaats op een vast moment. Nadat alle kranten, volgens het vooraf afgesproken aantal leveringen bezorgd zijn, vindt er een nieuwe afschrijving van het verschuldigde abonnementsgeld plaats.

Heeft u nog vragen? De Klantenservice is van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00-17.00 uur bereikbaar via het telefoonnummer 088 – 0561 561.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U kunt kiezen voor een betaling per factuur van uw abonnement met kwartaal, halfjaar of jaar betaling. Bij onze actieabonnementen bieden wij alleen maandbetalingen per automatische incasso aan. De eenvoudigste en voordeligste wijze van betalen is om de Volkskrant toestemming te geven uw abonnementsgeld automatisch te laten incasseren. Mocht u het niet eens zijn met een afschrijving, dan kunt u deze laten terugboeken door binnen acht weken contact op te nemen met uw bank.

Kiest u voor automatische incasso, dan ontvangt u € 2,95 euro korting op uw abonnementstarief per afschrijving.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Bezorging

Maak van een niet of te laat bezorgde krant een melding. Ook als u een verkeerde krant heeft ontvangen, verzoeken wij dit te melden. Dit kan telefonisch 088 - 0561 555 of via uw profiel als u ingelogd bent. Een correcte bezorging heeft onze hoogste prioriteit, uw melding helpt ons bij het herstellen van een bezorgfout. Als u vaker klachten heeft, dan doen we een onderzoek naar de bezorgsituatie. De Bezorgservice zal dan op korte termijn contact met u opnemen om bij u te informeren of de bezorging is verbeterd.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u hebt ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag t/m zaterdag vanaf 6.00 uur al voor u klaar. 

Log in met uw Volkskrant account. Om snel te melden dat u geen krant, bijlage of verkeerde krant hebt ontvangen. Lees direct na de melding uw gemiste krant digitaal.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Uw krant bereikt de Waddeneilanden via veerboten. Voor de bezorging zijn we dus afhankelijk van de aankomsttijden. Daardoor wordt de Volkskrant op de Waddeneilanden later bezorgd dan in de rest van Nederland. De uiterste bezorgtijden voor de Waddeneilanden kunt u hieronder vinden.


Texel: maandag t/m zaterdag uiterlijk 9.30 uur.
Terschelling: maandag t/m zaterdag uiterlijk 12.00 uur.
Ameland: maandag t/m zaterdag uiterlijk 11.00 uur.
Vlieland: maandag t/m zaterdag uiterlijk 13.00 uur.
Schiermonnikoog: maandag t/m zaterdag uiterlijk 14.00 uur.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Alle schademeldingen en ongevallen worden door ons Distributie bedrijf in behandeling genomen. Voor meer vragen hierover kunt u telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice via 088 – 0561 561.

Onze excuses. Naar aanleiding van meerdere herhalingen van bezorgklachten binnen één week zal wederom contact worden opgenomen met de distributie-afdeling. We doen er alles aan om de bezorging binnen zeven werkdagen te verbeteren en wij nemen telefonisch contact op om de voortgang te bespreken. Maar ook omdat we willen weten of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u hebt ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag t/m zaterdag vanaf 6.00 uur al voor u klaar. 

Log in met uw Volkskrant account. Om snel te melden dat u geen krant, bijlage of verkeerde krant hebt ontvangen. Lees direct na de melding uw gemiste krant digitaal.

Hebt u nog vragen? Dan kunt u maandag tot en met vrijdag van 8.00-17.00 uur altijd even contact opnemen met onze Bezorgservice 088 – 0561 555. 


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Alle meldingen over problemen met bezorging worden direct doorgegeven aan onze distributie-afdeling. De bezorger van uw krant ziet deze klachten meteen ook op zijn looplijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen. 

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u hebt ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag t/m zaterdag vanaf 6.00 uur al voor u klaar. 

Log in met uw Volkskrant account. Om snel te melden dat u geen krant, bijlage of verkeerde krant hebt ontvangen. Lees direct na de melding uw gemiste krant digitaal.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Vakantieservice

Maak familie of vrienden blij met uw Volkskrant. Door tijdens uw vakantie de krant te laten bezorgen op hun adres. Dit is allemaal mogelijk met de Volkskrant vakantieservice.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Lekker op vakantie uw eigen krant lezen. Op sommige campings en vakantieparken is de bezorging echter niet altijd te garanderen. In het buitenland dient u rekening te houden met extra portokosten en extra bezorgtijd van twee tot vijf werkdagen. Bovendien is de Volkskrant afhankelijk van de postbezorging in het buitenland. Dat betekent dat we niet kunnen garanderen dat u uw krant altijd ontvangt. Bekijk uw mogelijkheden van de Volkskrant vakantieservice.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U kunt onderbreking in de bezorging regelen zodat u tijdens uw vakantie geen papieren krant thuis ontvangt en wel kunt blijven genieten van de digitale krant op uw tablet, pc of mobiel. Geen kranten op de mat, evengoed door blijven lezen! Bekijk uw mogelijkheden van de Volkskrant vakantieservice.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Als u uw krant niet naar uw vakantieadres kunt sturen, zijn er gelukkig nog de vakantiebonnen. Met deze bonnen kunt u bij al onze verkooppunten in Nederland terecht, uiteraard zolang de voorraad strekt.

Vakantiebonnen zijn geldig tot drie maanden na uw laatste vakantiedag. Als u na deze drie maanden nog vakantiebonnen over heeft, dan kunt u deze ook bij ons niet meer inwisselen. U moet ze dus binnen drie maanden na uw laatste vakantiedag opmaken. De geldigheidsdatum staat op de bon.

Bekijk uw mogelijkheden van de Volkskrant vakantieservice.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Wilt u gebruik maken van onze vakantieservice? Geef dit minimaal een week van te voren door via het contactformulier. Op die manier is er voldoende tijd om de wijzigingen door te geven aan de bezorging.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Uw krant past zich helemaal aan bij uw vakantieplannen. Zo kunt u uw krant laten doorsturen naar uw vakantieadres of het adres van vrienden of familie. U kunt ook de bezorging van uw krant gewoon een tijdje stopzetten. Zelf kunt u uiteraard altijd en overal de Volkskrant digitaal blijven lezen. Dit is allemaal mogelijk met de Volkskrant vakantieservice.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Digitaal Lezen

Om alles te kunnen lezen, heeft u een abonneenummer nodig om te koppelen aan uw Profiel. Is dat nog niet het geval? Klik dan hier voor meer informatie.

De website

Altijd urgent en actueel. U scrollt handig van sectie naar sectie en bladert eenvoudig door het laatste nieuws van de dag en de beste achtergrondartikelen. Via menuknoppen vindt u de meest recente en best gelezen stukken makkelijk terug.

1.     Surf naar www.volkskrant.nl en klik rechtsboven op ‘Service’ en vervolgens op ‘Inloggen’.
2.     Vul uw e-mailadres en wachtwoord in.
3.     Klik op ‘Inloggen’. U keert automatisch terug naar de homepage.


De digitale krant op de website

Via Volkskrant.nl kunt u direct rechts bovenaan de pagina op de krantafbeelding klikken om in de digitale krant omgeving te komen. De abonnee kan in het archief terugbladeren in alle kranten vanaf april 2017. 

De digitale editie is beschikbaar vanaf 5 uur ’s ochtends.

  1. Klik op ‘Digitale krant’ direct boven het Volkskrant-logo.
  2. U krijgt de krant van vandaag te zien. Als u daar op klikt, kan het gebeuren dat er een scherm verschijnt met de vraag ‘Bent u abonnee? Meld u hier aan.’ Klik in dat geval op ‘Meld u hier aan’.
  3. De melding zal verdwijnen en de krant zal verschijnen. In sommige gevallen moet u uw inloggegevens nog éénmalig invullen voordat de krant verschijnt.

Om de digitale krant in het buitenland te kunnen downloaden, is een wifi-verbinding nodig. Bij een mobiele verbinding (3G/4G) kunnen de kosten oplopen.

 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Om alles te kunnen lezen, heeft u een abonneenummer nodig om te koppelen aan uw Profiel. Is dat nog niet het geval? Klik dan hier voor meer informatie.

Momenteel ondersteunen wij de besturingssystemen Android vanaf 4.3 Jelly Bean en iOS vanaf 9.0. Het hangt van het merk en model van uw toestel af hoe het downloaden van de app precies in z’n werk gaat. Hieronder vindt u de omschrijving hoe het downloaden van de apps bij de meeste toestellen werkt.


De Editie App - V

Op uw tablet heeft u met de Volkskrant editie de beste lees-, kijk- en luisterervaring. Met nieuws en achtergrondverhalen, mooie fotografie, video's waar je wijzer van wordt, overzichtelijke graphics en podcasts die dieper graven.

U kunt de Volkskrant editie ook automatisch laten downloaden zodat u direct kunt beginnen met lezen, zelfs als u later geen internetverbinding meer heeft. Indien gewenst kunt u hier de Volkskrant ook lezen in de vertrouwde opmaak van de papieren krant. Hieronder vindt u de omschrijving hoe u gebruik kunt maken van de Volkskrant-app.

Android:

  1. Ga naar de Store op uw Tablet en zoek op ‘Volkskrant’.

  2. Download de app ‘de Volkskrant-app’ en open deze.

  3. Tik op  Menu rechtsboven. 

  4. Kies ‘Inloggen’, vul het e-mailadres en wachtwoord in. Tik op ‘Inloggen’.

  5. Onderaan kunt u navigeren naar de verschillende mogelijkheden binnen de app.

iOS:

  1. Ga naar de Store op uw Smartphone Tablet en zoek op ‘Volkskrant’.

  2. Download de app ‘de Volkskrant-app’ en open deze.

  3. Tik op  Menu rechtsboven.

  4. Tik op ‘Inloggen, vul het e-mailadres en wachtwoord bij uw Profiel in en tik op ‘Inloggen’.

  5. Onderaan kunt u navigeren naar de verschillende mogelijkheden binnen de app .

 

De digitale krant App – V Krant

U kunt de artikelen delen en bewaren, en eenmaal gedownload is de krant ook offline te lezen. U kunt ook in het archief terugbladeren in alle kranten vanaf april 2017. De digitale editie is beschikbaar vanaf 5 uur ’s ochtends. Om de digitale krant in het buitenland te kunnen downloaden, is een wifi-verbinding nodig. Bij een mobiele verbinding (3G/4G) kunnen de kosten oplopen. Hieronder vindt u de omschrijving hoe u gebruik kunt maken van de Volkskrant Krant-app.

Android:

  1. Ga naar de Store op uw Tablet en zoek op ‘Volkskrant’.

  2. Download de app de Volkskrant Krant’.

  3. Open de app en tik op het hamburgermenu (drie streepjes) linksboven.

  4. Tik op ‘Aanmelden’, vul het e-mailadres en wachtwoord in.

  5. Tik op ‘Inloggen’.

  6. Tik op de krant om deze te downloaden.

iOS:

  1. Ga naar de App Store op uw Tablet en zoek op ‘Volkskrant’.

  2. Download de app ‘de Volkskrant Krant’.

  3. Open de Volkskrant Krant-app.

  4. Tik op ‘Inloggen’ in de navigatiebalk onderaan.

  5. Vul het e-mailadres en wachtwoord van uw Volkskrant-profiel in en tik op ‘Inloggen’.

  6. U keert automatisch ( niet automatisch) terug naar de Kiosk.

  7. Tik op de krant om deze te downloaden.

 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Om alles te kunnen lezen, heeft u een abonneenummer nodig om te koppelen aan uw Profiel. Is dat nog niet het geval? Klik dan hier voor meer informatie.

Momenteel ondersteunen wij de besturingssystemen Android vanaf 4.3 Jelly Bean (tablets en smartphones) en iOS vanaf 9.0 (tablets en smartphones). Het hangt van het merk en model van uw toestel af hoe het downloaden van de app precies in z’n werk gaat. Hieronder vindt u de omschrijving hoe het downloaden van de apps bij de meeste toestellen werkt.

De Volkskrant App - V

U scrollt handig van sectie naar sectie en bladert eenvoudig door het laatste nieuws van de dag en de beste achtergrondartikelen. Via menuknoppen vindt u de meest recente en best gelezen stukken makkelijk terug. Indien u wilt houden notificaties u op de hoogte van de belangrijkste gebeurtenissen.

Het is niet mogelijk om vanuit de V-app direct naar de digitale krant-app te gaan. U dient hiervoor apart de digitale krant-app te downloaden. Hieronder vindt u de omschrijving hoe u gebruik kunt maken van de Volkskrant-app.

Android

  1. Ga naar de Store op uw Smartphone en zoek op ‘Volkskrant’.
  2. Download de app ‘de Volkskrant-app’ en open deze.
  3. Kies welke nieuws u een melding van wilt ontvangen en klik op doorgaan.
  4. Tik op ‘Meer’, rechts onderaan.
  5. Kies ‘Inloggen’, vul het e-mailadres en wachtwoord in. Tik op ‘Inloggen’.
  6. Onderaan kunt u navigeren naar de verschillende mogelijkheden binnen de app.

iOS

  1. Ga naar de Store op uw Smartphone en zoek op ‘Volkskrant’.
  2. Download de app ‘de Volkskrant-app’ en open deze.
  3. Tik op ‘Meer’ in de navigatiebalk onderaan. Selecteer ‘Inloggen’.
  4. Vul het e-mailadres en wachtwoord van uw Volkskrant-profiel in en tik op ‘Inloggen’.
  5. Sluit het inlogscherm door op ‘V Start’ te tikken in de navigatiebalk onderaan.

De Volkskrant Digitale krant App – V Krant

U kunt de artikelen delen en bewaren, en eenmaal gedownload is de krant ook offline te lezen. U kunt ook in het archief terugbladeren in alle kranten vanaf april 2017.  De digitale editie is beschikbaar vanaf 5 (is dat niet 6 uur) uur ’s ochtends. Om de digitale krant in het buitenland te kunnen downloaden, is een wifi-verbinding nodig. Bij een mobiele verbinding (3G/4G) kunnen de kosten oplopen. Hieronder vindt u de omschrijving hoe u gebruik kunt maken van de Volkskrant Krant-app.

Android:

  1. Ga naar de Store op uw Smartphone en zoek op ‘Volkskrant’.
  2. Download de app ‘de Volkskrant of de Volkskrant Krant’.
  3. Open de app en tik op het hamburgermenu (drie streepjes) linksboven.
  4. Tik op ‘Aanmelden’, vul het e-mailadres en wachtwoord in.
  5. Tik op ‘Inloggen’.
  6. Tik op de krant om deze te downloaden.

iOS:

  1. Ga naar de App Store op uw smartphone en zoek op ‘Volkskrant’.
  2. Download de app ‘de Volkskrant Krant’.
  3. Open de Volkskrant Krant-app.
  4. Tik op ‘Inloggen’ in de navigatiebalk onderaan.
  5. Vul het e-mailadres en wachtwoord van uw Volkskrant-profiel in en tik op ‘Inloggen’.
  6. U keert automatisch terug naar de Kiosk.
  7. Tik op de krant om deze te downloaden.

 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Controleer of u bent ingelogd en of u uw abonneenummer heeft ingevuld in uw profiel. U kunt uw abonneenummer invullen in uw profiel als u ingelogd bent op www.volkskrant.nl. Lukt het nog steeds niet? Kijk dan naar onze abonnement informatie over digitale producten. Of ga naar de veelgestelde vragen over registreren en inloggen.

Uw abonneenummer is een 8-cijferige code. U vindt uw abonneenummer in de welkomstbrief die u bij aanvang van uw abonnement ontving en/of op uw bankafschrift bij betaling via automatische incasso.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

De Volkskrant-app is een app met een verschillend gezicht afhankelijk van op welk apparaat u de app gebruikt.

Op uw smartphone ligt het accent op het volgen van nieuws en achtergronden via een gemakkelijk toegankelijke lijst met artikelen. Op uw tablet transformeert de app zich tot een digitale editie waar u de tijd voor kunt nemen om ontspannen doorheen te bladeren. Net zoals u van de krant gewend bent.

Het is niet mogelijk de tekstgrootte aan te passen in de Editie-app.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Om de digitale krant in het buitenland te kunnen downloaden, is een wifi-verbinding nodig. Bij een mobiele verbinding (3G/4G) kunnen de kosten oplopen.

Wij bieden alleen digitale abonnementen met een Nederlands rekeningnummer.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

 

Om altijd alle artikelen van de Volkskrant te kunnen lezen dient u zich inloggen op de nieuwssite en in de app. Zonder abonnement kunt u elke 30 dagen een beperkt aantal artikelen gratis lezen. Op dit moment zijn dat er 7, maar dit aantal kan in de toekomst wijzigen. In de digitale editie voor tablets kunt u zonder abonnement geen artikelen lezen.

 

Heeft u al een abonnement?

Is uw abonnement gekoppeld aan uw profiel? Dit doet u met uw abonneenummer. Deze heeft u ontvangen bij uw welkomstbrief en wordt ook bij iedere afschrijving vermeld. Na deze actie kunt u de digitale krant lezen via krant.volkskrant.nl en gebruikmaken van onze online servicediensten. 

Lukt het nog niet en heeft u wel uw abonnement gekoppeld aan uw profiel?

Het is mogelijk dat de oude gegevens nog worden getoond door een instelling op uw computer. U kunt het beste uw cookies verwijderen en opnieuw inloggen

Bent u het wachtwoord vergeten? 

Ga op volkskrant.nl, klik rechtsboven op 'Service' en kies 'Inloggen'. Rechtsonderaan kunt u klikken op 'Wachtwoord vergeten?'.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

De digitale krant wordt van maandag t/m zaterdag om 5.00 uur gepubliceerd.

U kunt de krant automatisch laten downloaden zodra de nieuwe krant beschikbaar is. Als volgt:

iPhone/iPad:

  1. Open ‘Instellingen’ op het bureaublad van uw iPhone/iPad.
  2. Tik op ‘Algemeen’.
  3. Tik op ‘Ververs op achtergrond’.
  4. Schakel ‘Ververs op achtergrond’ in.
  5. Schakel in het onderstaande overzicht van uw apps, het knopje bij de Volkskrant digitale krant-app in.

Android:

  1. Open de digitale krant-app.
  2. Open het Instellingenmenu en ga naar ‘Service’
  3. Vink ‘Automatisch downloaden’ aan.

 

Downloaden, offline lezen, delen en opslaan als PDF

De digitale krant kunt u op uw computer tot 7 dagen terug of via de app tot enkele maanden terug downloaden.

Met de inloggegevens van uw profiel kunt u zich op vijf apparaten tegelijk inloggen en de krant downloaden.

Als de krant volledig en zonder onderbreking is gedownload, is de krant daarna ook offline te lezen.

De volledige krant kunt u niet opslaan in PDF-formaat. Wel kunt u de artikelen in PDF-formaat opslaan.

Op uw PC kunt u artikelen vanuit de digitale krant printen en opslaan, als volgt:

  1. Open de digitale krant.
  2. Open het artikel dat u wilt uitprinten/opslaan als tekstbestand door dubbel op de kop van het artikel te klikken.
  3. Klik op de knop ‘Print’ rechtsboven. Het artikel opent als PDF-bestand.
  4. Gebruikt u Internet Explorer, dan vindt u het menu om uit te printen en op te slaan door uw muis naar de onderkant van de pagina te bewegen. Gebruikt u Google Chrome of Mozilla Firefox dan vindt u het menu bovenaan de pagina.

 

iPad/iPhone

Artikelen uitprinten als uw toestel met een AirPrint-printer verbonden is kan ls volgt:

  1. Open het artikel als tekstbestand door op het artikel te tikken.
  2. Tik boven het artikel op het vierkantje met het naar boven wijzende pijltje.
  3. Tik in het dan verschijnende menu op ‘Druk af’.

 

Artikelen opslaan binnen de app kan als volgt:

  1. Open het artikel als tekstbestand door op het artikel te tikken.
  2. Tik op het sterretje rechtsboven. De melding ‘Bladwijzer opgeslagen’ zal kort verschijnen.
  3. U vindt het artikel terug onder ‘Bladwijzers’ in de navigatiebalk onderaan.

 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U heeft altijd de mogelijkheid om uw kranten te verwijderen. Hieronder vindt u de verschillende mogelijkheden.

Phone/iPad

Handmatig:

  1. Open de app.
  2. Ga naar ‘Mijn kranten’ in de navigatiebalk onderaan.
  3. Tik op ‘Bewerken’.
  4. Vink de kranten aan die u wilt verwijderen.
  5. Tik op het prullenmand-icoon linksboven.

Automatisch:

  1. Ga naar ‘Mijn kranten’ in de navigatiebalk onderaan.
  2. Tik rechts bovenaan op het prullenmand-icoontje met pijlen.
  3. Kies daar wanneer u de kranten automatisch wilt laten verwijderen: nooit, na 1, 3, 7 dagen, na 2 weken of een maand.

 

Android

Handmatig:

  1. Tik op de drie onder elkaar geplaatste streepjes linksboven om het Instellingenmenu te openen.
  2. Tik op ‘Mijn publicaties’.
  3. Tik op de drie onder elkaar geplaatste puntjes rechtsboven.
  4. Tik op ‘Selecteren’ of op ‘Alles selecteren’.
  5. Dan verschijnt het prullenmand-icoon rechts bovenaan.
  6. Tik  daarop.

Automatisch:

  1. Tik op de drie onder elkaar geplaatste streepjes linksboven om het Instellingenmenu te openen.
  2. Tik op ‘Service’.
  3. Tik op ‘Verwijder publicaties automatisch’.
  4. Kies daar wanneer u de kranten automatisch wilt laten verwijderen: nooit, na 1, 3, 7 dagen, na 2 weken of een maand.

 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

 

U kunt met uw Persgroep-profiel op vijf apparaten tegelijkertijd inloggen om de digitale krant te downloaden.

Als u een digitale krant offline wilt lezen (bijvoorbeeld in de trein) is het belangrijk dat u die krant eerst online volledig gedownload hebt. Anders kunt u de krant offline niet lezen.

Belangrijk is ook dat de download niet onderbroken wordt.

Automatisch downloaden

iOS:

1.     Ga naar ‘Instellingen’ op uw bureaublad.
2.     Ga naar ‘Algemeen’.
3.     Tik op ‘Ververs op achtergrond’. Dit moet ingeschakeld zijn.
4.     Daaronder vindt u een overzicht van alle apps.
5.     Schakel ‘Ververs op achtergrond’ in voor de Volkskrant digitale krant-app.

Android:

1.     Open de app en tik op het hamburgermenu (drie streepjes) linksboven.
2.     Tik op ‘Service’.
3.     Vink ‘Automatisch downloaden’ aan.

 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Publicatie

De digitale krant wordt van maandag t/m zaterdag om 5.00 uur gepubliceerd. 

 

Gebruik op meerdere apparaten

U kunt op vijf apparaten tegelijkertijd inloggen om de digitale krant te downloaden.

 

Archief

Via de app kunt u de laatste 6 verschenen edities direct terugvinden. Via de app kunt u echter ook de kranten tot april 2017 terugvinden in het archief.

 

Navigeren

Tik op het driehoekje onderin of rechtsboven op het overzichtsicoon om snel alle pagina’s van de kranten te bekijken.

 

Bladeren

Swipe om door de krantenpagina’s te bladeren. Tik eenmaal op een artikel om het te openen.

 

Inzoomen

Zoom in door twee keer op een artikel te tikken of door twee vingers uit elkaar te bewegen.

 

Navigeren 

Swipe of scroll om door een artikel te navigeren. Tik tweemaal op het artikel om een artikeloverzicht te tonen.

 

Foto’s bekijken

Sommige artikelen bevatten meerdere foto’s. Tik eenmaal op een foto om deze op groot formaat te bekijken. Swipe om de andere foto’s te bekijken.

 

Delen

Deel een artikel met andere abonnees via mail of social media. Tik op het deel-icoon in de rechterbovenhoek en kies hoe u het artikel wilt delen.

 

Bewaren

Plaats een bladwijzer bij een artikel, zodat dit artikel beschikbaar blijft. Tik op het sterretje in de rechterbovenhoek. U vindt het artikel bij ‘Bladwijzers’ op het openingsscherm.

 

Tekst grootte aanpassen

iOS: Open het artikel in tekstmodus door erop te tikken. Tik op de grote A boven het artikel om de tekst te vergroten, op de kleine A om de tekst te verkleinen.

Android: Open het artikel in tekstmodus door erop te tikken. Tik op de grote A boven het artikel om de tekst te vergroten, op de kleine A om de tekst te verkleinen.

 

Puzzels

Het is helaas niet mogelijk kruiswoordraadsels en andere puzzels digitaal in te vullen. U kunt de puzzels wel uitprinten via de website of via de app als uw toestel verbonden is met een printer.

 

Slotje

Gebruikers van Android apparaten zien geen slotje.

Er staat enkel een slotje vermeld als u gebruik maakt van een iPhone of iPad. Het slotje dat onder ‘Mijn kranten’ boven de digitale krant staat, betekent dat deze krant volledig gedownload is. U kunt op het slotje tikken waardoor het slotje sluit. Dit zal ervoor zorgen dat de krant niet automatisch verwijderd wordt. U kunt het slotje openen en sluiten door erop te tikken.

 

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Inloggen

Digitaal lezen met uw Profiel

Voordat u digitaal kunt gaan lezen, dient u uw abonnement eenmalig te koppelen via ‘abonnement’ bij uw profiel. Dit doet u met uw abonneenummer. Deze heeft u ontvangen bij uw welkomstbrief en wordt ook bij iedere afschrijving vermeld. Na deze actie kunt u de digitale krant lezen via krant.volkskrant.nl en gebruikmaken van onze online servicediensten. 

Met dezelfde inlog kunt u direct gebruik maken van Topics.nl als dit binnen uw abonnementsvorm wordt aangeboden.

U kunt uw Profiel als volgt aanmaken;

1.     Surf naar volkskrant.nl, klik rechtsboven op ‘Service’ en kies voor ‘Inloggen’
2.     Op het volgende scherm kiest u voor ‘Profiel aanmaken’
3.     Vul uw e-mailadres in en kies een wachtwoord. Klik op ‘Registreren’.
4.     U ontvangt een e-mail met een activatielink.
5.     Klik op de activatiemail in de e-mail en uw registratie is voltooid!

Door een profiel aan te maken gaat u akkoord met de gebruiksvoorwaarden
en geef je aan het privacy statement en het cookiebeleid te hebben gelezen.

 

Abonneenummer toevoegen

Om uw abonneenummer* toe te voegen kunt u het volgende doen;

1.     Surf naar volkskrant.nl, klik rechtsboven op ‘Service’, kies voor ‘Inloggen’ en log in met uw e-mailadres en wachtwoord. U keert automatisch terug naar de homepage.

2.     Klik wederom rechtsboven op ‘Service’ en kies voor ‘Mijn profiel’.

3.     Klik op het tabblad ‘Abonnementen’.

4.     Klik op ‘Abonnement koppelen’. Vul uw abonneenummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters.

5.     Klik op ‘Koppel mijn abonnement’.

*Uw abonneenummer is een 8-cijferige code. U vindt uw abonneenummer in de welkomstbrief die u bij aanvang van uw abonnement ontving en/of op uw bankafschrift bij betaling via automatische incasso.

 

Melding “Het e-mailadres bestaat al”.

U heeft al eerder een profiel aangemaakt bij één van de kranten van de Persgroep. U kunt de volgende stappen ondernemen;

  1. U kunt met uw e-mailadres inloggen via volkskrant.nl/inloggen. Weet u uw wachtwoord niet meer? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via volkskrant.nl/wachtwoordvergeten.
     
  2. Let op: de link die u via email ontvangt in uw inbox dient binnen een uur geactiveerd te worden. U kunt direct zelf een nieuw wachtwoord instellen en bevestigen.
     
  3. Nadat u bent ingelogd, kunt u direct de digitale krant lezen en heeft u toegang tot Topics.nl en diverse servicediensten via www.volkskrant.nl/service.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

De Volkskrant is onderdeel van de Persgroep. 

De Persgroep maakt gebruik van de nieuwste beveiligingstechnieken. Bovendien wordt er altijd gebruik gemaakt van een beveiligde verbinding als u gebruik maakt van uw Persgroep profiel.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Voor het Persgroep profiel hebben wij algemene voorwaarden in ons privacy statement.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Wilt u voortaan met een ander e-mailadres inloggen? U wijzigt het e-mailadres voor uw Persgroep-profiel als volgt:

  1. Surf naar volkskrant.nl, klik rechtsboven op ‘Service’ en kies voor ‘Inloggen’.
  2. Vul het oude e-mailadres en wachtwoord in.
  3. Klik op de knop ‘Inloggen’, u gaat automatisch terug naar de homepage.
  4. Klik rechtsboven op ‘Service’ en kies voor ‘Mijn Profiel'.
  5. Klik op ‘E-mailadres’.
  6. Vul het nieuwe e-mailadres en het oude wachtwoord van uw Profiel in.
  7. Klik op de knop ‘Wijzigen’.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Uw wachtwoord wijzigen kunt u als volgt;

  1. Surf naar volkskrant.nl, klik rechtsboven op ‘Service’ en kies voor ‘Inloggen’.
  2. Vul het e-mailadres en wachtwoord in.
  3. Klik op de knop ‘Inloggen’, u gaat automatisch terug naar de homepage.
  4. Klik rechtsboven op ‘Service’ en kies voor ‘Mijn Profiel'.
  5. Ga naar het ‘Wachtwoord’.
  6. In het bovenste veld vult u uw oude wachtwoord in, in de twee veld het nieuwe wachtwoord.
  7. Klik op ‘Opslaan’.

Als u uw wachtwoord van uw Persgroep profiel wijzigt, dan verandert het wachtwoord voor al uw inlogprofielen van de Persgroep kranten.

 

Bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u als volgt een nieuwe aanvragen;

1.     Surf naar volkskrant.nl, klik rechtsboven op ‘Menu’ en kies voor ‘Inloggen’.
2.     Vul uw e-mailadres in.
3.     Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul uw e-mailadres nogmaals in.
4.     Klik op ‘Nieuw wachtwoord aanvragen’. U ontvangt een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen. Let op: de link in de wachtwoordmail is slechts een uur geldig.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

 

Als u uw wachtwoord van uw Volkskrantprofiel wijzigt, dan verandert het wachtwoord voor al uw inlogprofielen van de Persgroep kranten.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Dit betekent dat u bent ingelogd met een profiel waaraan uw abonneenummer niet gekoppeld is. Of u logt uit en logt opnieuw in met de Persgroep-profiel waaraan uw abonneenummer wel gekoppeld is, of u koppelt uw abonneenummer aan uw profiel.
Lukt het niet? Klik dan hier of bel de Klantenservice op telefoonnummer 088-0561 561.

Dit betekent dat uw abonneenummer is gekoppeld aan een profiel met een ander e-mailadres. Log uit, en log opnieuw in met het e-mailadres van uw Persgroep-profiel.

Weet u niet meer welk e-mailadres bij uw Persgroep-profiel hoort of is het e-mailadres niet meer actief? Klik dan hier of bel de Klantenservice op telefoonnummer 088-0561 561.

 

Wordt uw abonnenummer niet geaccepteerd?

Dit betekent dat u gebruik maakt van een abonneenummer dat nog niet actief is (toekomstig abonnement), niet meer geldig is (oud abonnement) of niet klopt. 

Uw abonneenummer is een 8-cijferige code. U vindt uw abonneenummer in de welkomstbrief die u bij aanvang van uw abonnement ontving en/of op uw bankafschrift bij betaling via automatische incasso.

 

Wordt uw postcode niet geaccepteerd?

Vul uw postcode in zonder spatie tussen de cijfers en de letters.
 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

1.     Surf naar volkskrant.nl, klik rechtsboven op ‘Menu’, kies voor ‘Inloggen’ en log in met uw e-mailadres en wachtwoord. U keert automatisch terug naar de homepage.
2.     Klik wederom rechtsboven op ‘Menu’ en kies voor ‘Nieuwsbrieven’
3.     Kies voor welke nieuwsbrieven u zich wilt inschrijven of afmelden.

 

Topics

Topics is niet apart verkrijgbaar maar is een extra service bij een krantenabonnement.

Wilt u Topics uitproberen, neem dan een voordelig proefabonnement via www.topics.nl


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Topics is een nieuw online (nieuws)platform. Met Topics kunt u eenvoudig alles lezen over die onderwerpen die u het meest interesseren. Stel zelf uw persoonlijke playlists samen of wordt verrast door aanbevelingen van de redactie.

  • Exclusieve service voor abonnees
  • Maak persoonlijke playlists van uw favoriete onderwerpen
  • Of laat u inspireren door verrassende thema's
  • Altijd en overal beschikbaar op mobiel, tablet en laptop

Alles uit de 13 beste dagbladen.
15.000 artikelen per week, het werk van 2.000 journalisten en 13 kranten in één overzicht.

Topics is gratis voor de abonnees* van Het Laatste Nieuws, De Morgen, AD, Trouw, de Volkskrant, Het AD, PZC, Eindhovens Dagblad, De Stentor, De Gelderlander, Tubantia, Brabants Dagblad en BNDeStem.
 

* U heeft toegang met een Compleet, Weekend+, Zaterdag+ of Digitaal abonnement. U heeft geen toegang met dagpassen, losse verkoop, abonnementen die via de app-stores verkocht worden, of een zaterdagabonnement zonder digitale toegang.

Om toegang te krijgen tot Topics.nl gebruikt u dezelfde inlog als die u gebruikt voor de digitale krant van de Volkskrant. U wordt meteen herkend als abonnee en leest u gratis verder op Topics.

Bent u nog niet geregistreerd?

  1. Ga naar volkskrant.nl/registeren
  2. Maak een profiel aan met uw e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord.
  3. Activeer uw profiel via de link in de e-mail die u toegezonden krijgt.

Succesvol ingelogd? Ontdek Topics!

  1. U kiest de thema’s die u interesseren en selecteert uw ‘Topics’ via de knoppen ‘Ontdek’ en/of ‘Zoek’ in het menu aan de linkerkant van uw scherm.
  2. Al uw Topics vindt u op rij onder de knop ‘Mijn topics’ in het menu aan de linkerkant van uw scherm.
  3. Het laatste nieuws van alle Topics die u volgt vindt u onder de knop ‘Mijn nieuws’ aan de in het menu aan linkerkant van uw scherm.
  4. Ontdek de ‘Must reads’ van de redactie.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Vooralsnog kan er één nieuwsprofiel worden samengesteld op Topics per abonnement. Wel kunnen alle gezinsleden met de inloggegevens van uw Persgroep-profiel op hun eigen toestel inloggen op Topics.

Gezinsleden kunnen geen eigen nieuwsprofiel aanmaken op Topics, dit is alleen mogelijk door een tweede abonnement te nemen met een ander mailadres.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Via de knop ‘Lees later’ boven de kop van het geopende artikel.

U kunt de artikelen delen via Facebook, Twitter en mail via de daarvoor bestemde knoppen onder elk geopend artikel.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U kunt Topics lezen op computer, laptop via de website.

Voor tablet en smartphone gebruikers is een een app beschikbaar. U vindt de app in de App-Store voor iPad/iPhone, in de Google Play Store voor Android.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Gebruikers van Topics ontvangen automatisch dagelijks een nieuwsbrief. U kunt zich uitschrijven voor de nieuwsbrief via de afmeldlink onderaan elke nieuwsbrief.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U vindt alle print- en online-artikelen van alle Nederlandse en Belgische kranten van de Persgroep terug op Topics. In totaal krijgt u toegang tot 15.000 artikelen per week, het werk van 2000 journalisten en 13 kranten in één overzicht.

Topics omvat de volgende titels:

  • De Volkskrant
  • AD
  • Trouw
  • Het Laatste Nieuws (BE)
  • De Morgen (BE)
  • Brabants Dagblad
  • BN de Stem
  • De Gelderlander
  • De Stentor
  • Eindhovens Dagblad
  • PZC
  • Tubantia

De artikelen verschijnen op Topics zo goed als tegelijkertijd met het online nieuws op de websites. In de loop van de nacht verschijnen de artikelen van de ochtendkranten op Topics, ’s middags worden de artikelen van de middagkranten op Topics gepubliceerd.

Krijg ik ook breaking news?
Breaking news op de websites van de deelnemende titels verschijnt op Topics onder de header ‘Nu belangrijk’.

Kan Topics op basis van mijn interesses artikelen aanbevelen?
Topics stelt het nieuws op maat voor u samen en suggereert nieuwe topics op basis van de topics die u volgt en de krant die u leest.

Kan ik ook magazines lezen?

Op dit moment biedt Topics de print- en online artikelen uit de krant en de bijlagen van 6 krantentitels.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.