Contact opnemen
met Klantenservice

Staat uw vraag niet bij de veelgestelde vragen met antwoorden? Vul dan onderstaand contactformulier in. 

Geef uw vraag en uw gegevens zo volledig mogelijk door, zodat wij u in één keer goed van dienst kunnen zijn. U ontvangt binnen 2 tot 5 werkdagen antwoord.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc docx.

Ons postadres

Schrijft u liever een brief naar de Klantenservice?
Stuur deze dan naar de Volkskrant Klantenservice, postbus 1002, 1000 BA Amsterdam.

Stuur een brief via de post

Uw brief wordt binnen 10 werkdagen beantwoord

Geef online of telefonisch uw bezorgmelding door

Voor meldingen of klachten over de bezorging van uw krant kunt u 24 uur per dag via onze website. Uw bezorgmelding wordt voor het eerstvolgende bezorgmoment doorgegeven aan distributie. Klik hier voor meer informatie over de bezorging.

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze bezorgservice via 088 - 0561 555. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

Bel met de Bezorgservice

U wordt gemiddeld binnen 1 minuut geholpen door onze computer met spraakherkenning.

Geef uw wijziging online door of stel telefonisch uw vraag aan ons

Op dit moment zijn onze medewerkers niet altijd goed bereikbaar. Ons excuus hiervoor.

Wijzigingen in uw gegevens of uw rekeningnummer kunt u eenvoudig invoeren via Mijn abonnement. Uw abonnement herroepen, stopzetten of wijzigen is mogelijk via opzeggen.

Informatie over digitale producten kunt u ook vinden via deze website.

Staat uw vraag niet bij de veelgestelde vragen en heeft u toch nog hulp nodig? Neem dan contact op met de Klantenservice:
Telefoonnummer: 088 – 0561 561
Openingstijden: Maandag tot en met vrijdag van 8.30-17.00 uur.

Bel met de Klantenservice

U wordt gemiddeld binnen 5-10 minuten geholpen.
Bereikbaarheid Bereikbaar Bellen Telefoonnummer Telefoon Ontevreden