Contact opnemen
met Klantenservice
Online zelf regelen
Zoeken
Contact met de Bezorgservice
Geef online of telefonisch uw bezorgmelding doorOnline:
Meldingen of klachten over de bezorging van uw krant kunt u 24 uur per dag doorgeven via onze website. Uw bezorgmelding wordt voor het eerstvolgende bezorgmoment doorgegeven aan distributie. Klik hier voor meer informatie over de bezorging.
Telefonisch:
U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze bezorgservice via 088 - 0561 555. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.
Bel met de Klantenservice
Telefoonnummer: 088 – 0561 561 (na 12:00 uur het beste bereikbaar)Geef uw wijziging online door of stel telefonisch uw vraag aan ons
Wijzigingen in uw gegevens of uw rekeningnummer kunt u eenvoudig invoeren via Mijn abonnement. Uw abonnement herroepen, stopzetten of wijzigen is mogelijk via opzeggen.
Informatie over digitale producten kunt u ook vinden via deze website.
Staat uw vraag niet bij de veelgestelde vragen en heeft u toch nog hulp nodig? Neem dan contact op met de Klantenservice:
Telefoonnummer: 088 – 0561 561
Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 8.30-21.00 uur* en op zaterdagen van 09.00-13.00 uur.
*In verband met de ochtenddrukte bij de Klantenservice raden wij u aan na 12:00 uur contact met ons op te nemen. U heeft dan de meeste kans om snel geholpen te worden.
Staat uw vraag niet bij de veelgestelde vragen met antwoorden? Vul dan onderstaand contactformulier in.
Geef uw vraag en uw gegevens zo volledig mogelijk door, zodat wij u in één keer goed van dienst kunnen zijn. U ontvangt binnen 2 tot 5 werkdagen antwoord.