Bezorging van
uw krant

Topics! Al het nieuws uit uw wereld op één plek. Ga naar Topics.nl en meld u direct aan. 

Heeft u geen krant, bijlage of een verkeerde krant ontvangen?

De bezorgtijden

De Volkskrant wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 07.30 uur. Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.

Krant niet ontvangen?

Is uw krant niet bezorgd? Heeft u een verkeerde krant ontvangen? Of mist u een bijlage? Onze excuses. Geef het dan hier aan ons door. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Direct na uw melding ontvangt u per email een bevestiging met alle informatie.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u heeft ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag t/m zaterdag vanaf 6.00 uur al voor u klaar. 

 

Bezorgklacht doorgeven
Klacht Klagen onterecht verkeerde krant

Veelgestelde vragen

U ontvangt een bevestiging van uw aanvraag en een bevestiging van de startdatum van uw abonnement in uw welkomstemails. In de eerste email staan uw inloggegevens vermeld. In de tweede email wordt aangegeven wanneer u uw eerste krant kunt verwachten.

Met een abonnement plus digitaal lezen heeft u onbeperkt toegang tot alle digitale producten van de Volkskrant, waaronder de digitale krant op pc/mac, tablet en smartphone. Van maandag tot en met zaterdag staat de digitale krant vanaf 6 uur ’s morgens voor u klaar. Zo beschikt u via onze website en apps 24 uur per dag over het laatste nieuws, achtergronden en alle extra's op het beeldscherm van uw keuze.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

De Volkskrant is de nummer 1 kwaliteitskrant van Nederland. Intelligent, gezaghebbend en toegankelijk. De krant en volkskrant.nl zitten elke dag boven op het nieuws met scherpe reportages, diepgaande interviews en indrukwekkende fotografie. In het weekend is er extra veel om van te genieten met Volkskrant Magazine en Sir Edmund.

Voor menig Nederlander is Volkskrant Magazine hét perfecte begin van het weekend. Vol inspiratie, persoonlijke verhalen, fotografie, columns en reportages over mode, wonen, uitgaan, eten en drinken. Volkskrant Magazine is een waardevolle toevoeging op een rondje vrouwenbladen.

Sir Edmund is een stoer magazine op krantenpapier vol wetenschap, literatuur en technologie. Een echt magazine voor het hoofd, voor nieuwsgierige lezers die zich graag laten inspireren met wetenschappelijke trends en technologische wetenswaardigheden. Tevens is er uitgebreide aandacht voor literatuur.

Vijf keer per jaar verschijnen speciale glossy themanummers over mode, wonen en feest. Extra dik, extra luxe. 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Maak van een niet of te laat bezorgde krant een melding. Ook als u een verkeerde krant heeft ontvangen, verzoeken wij dit te melden. Dit kan telefonisch 088 - 0561 555 of via uw profiel als u ingelogd bent. Een correcte bezorging heeft onze hoogste prioriteit, uw melding helpt ons bij het herstellen van een bezorgfout. Als u vaker klachten heeft, dan doen we een onderzoek naar de bezorgsituatie. De Bezorgservice zal dan op korte termijn contact met u opnemen om bij u te informeren of de bezorging is verbeterd.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u hebt ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag t/m zaterdag vanaf 6.00 uur al voor u klaar. 

Log in met uw Volkskrant account. Om snel te melden dat u geen krant, bijlage of verkeerde krant hebt ontvangen. Lees direct na de melding uw gemiste krant digitaal.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Alle meldingen over problemen met bezorging worden direct doorgegeven aan onze distributie-afdeling. De bezorger van uw krant ziet deze klachten meteen ook op zijn looplijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen. 

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u hebt ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag t/m zaterdag vanaf 6.00 uur al voor u klaar. 

Log in met uw Volkskrant account. Om snel te melden dat u geen krant, bijlage of verkeerde krant hebt ontvangen. Lees direct na de melding uw gemiste krant digitaal.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Onze excuses. Naar aanleiding van meerdere herhalingen van bezorgklachten binnen één week zal wederom contact worden opgenomen met de distributie-afdeling. We doen er alles aan om de bezorging binnen zeven werkdagen te verbeteren en wij nemen telefonisch contact op om de voortgang te bespreken. Maar ook omdat we willen weten of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u hebt ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag t/m zaterdag vanaf 6.00 uur al voor u klaar. 

Log in met uw Volkskrant account. Om snel te melden dat u geen krant, bijlage of verkeerde krant hebt ontvangen. Lees direct na de melding uw gemiste krant digitaal.

Hebt u nog vragen? Dan kunt u maandag tot en met vrijdag van 8.00-17.00 uur altijd even contact opnemen met onze Bezorgservice 088 – 0561 555. 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Alle schademeldingen en ongevallen worden door ons Distributie bedrijf in behandeling genomen. Voor meer vragen hierover kunt u telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice via 088 – 0561 561.

Uw krant bereikt de Waddeneilanden via veerboten. Voor de bezorging zijn we dus afhankelijk van de aankomsttijden. Daardoor wordt de Volkskrant op de Waddeneilanden later bezorgd dan in de rest van Nederland. De uiterste bezorgtijden voor de Waddeneilanden kunt u hieronder vinden.

Texel: maandag t/m zaterdag uiterlijk 9.30 uur.
Terschelling: maandag t/m zaterdag uiterlijk 12.00 uur.
Ameland: maandag t/m zaterdag uiterlijk 11.00 uur.
Vlieland: maandag t/m zaterdag uiterlijk 13.00 uur.
Schiermonnikoog: maandag t/m zaterdag uiterlijk 14.00 uur.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.