Bezorging van
uw krant

Heeft u geen krant, bijlage of een verkeerde krant ontvangen?

De bezorgtijden

De Volkskrant wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 08.00 uur. Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.
 

Krant niet ontvangen?

Is uw krant niet bezorgd? Heeft u een verkeerde krant ontvangen? Of mist u een bijlage? Onze excuses hiervoor. U kunt uw melding direct doorgeven, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren. Bezorgmelding doorgeven.

Direct na uw melding ontvangt u per email een bevestiging met alle informatie. Enkel wanneer u geen of een beschadigde krant heeft ontvangen, schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag t/m zaterdag vanaf 6.00 uur al voor u klaar. 

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze bezorgservice via 088 - 0561 555. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

Klacht Klagen onterecht verkeerde krant

Veelgestelde vragen

Uw krant bereikt de Waddeneilanden via veerboten. Voor de bezorging zijn we dus afhankelijk van de aankomsttijden. Daardoor wordt de Volkskrant op de Waddeneilanden later bezorgd dan in de rest van Nederland. De uiterste bezorgtijden kunt u hieronder vinden.

Texel: maandag t/m zaterdag uiterlijk 9.30 uur.
Vlieland: maandag t/m zaterdag uiterlijk 13.00 uur.
Terschelling: maandag t/m zaterdag uiterlijk 12.00 uur.
Ameland: maandag t/m zaterdag uiterlijk 11.00 uur.
Schiermonnikoog: maandag t/m zaterdag uiterlijk 14.00 uur.

Een correcte bezorging heeft onze hoogste prioriteit. Alle meldingen over problemen met bezorging worden doorgegeven aan onze distributie-afdeling. De bezorger van uw krant ziet deze klachten direct op zijn bezorglijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen. Als u vaker klachten meldt, dan doen we een onderzoek naar de bezorgsituatie. De Bezorgservice zal dan contact met u opnemen om bij u te informeren of de bezorging is verbeterd.

Alle schademeldingen en ongevallen worden door onze distributie-afdeling in behandeling genomen. Ga naar deze pagina en neem contact met ons op voor meer informatie.