• De Volkskrant, onderdeel van DPG Media, gaat over op een nieuw abonnementensysteem. U krijgt hierdoor een nieuw abonnementsnummer en uw betalingen worden door het DPG rekeningnummer geïncasseerd. Klik hier voor meer uitleg en de veelgestelde vragen.

 

  • De acceptgiro verdwijnt per 1 maart. Betaalt u per acceptgiro? Stap over naar automatische incasso. Lees hier verder.
Klantenservice veelgestelde vragen en contactgegevens overlijden

Veelgestelde vragen

Klik op deze link en vul uw abonnementsnummer in. U ziet direct aan welk e-mailadres uw abonnement gekoppeld is.

Toestellen met een Apple besturingssysteem lager dan iOS 14 zullen we niet langer meer ondersteunen voor de Digitale Editie en de Nieuwsapp (24/7). Door vereisten vanuit het Apple platform kunnen wij met een oudere iOS versie niet meer de ervaring bieden waar we voor staan, daarom zijn we genoodzaakt te upgraden.

Wat houdt dit in?
De Volkskrant-app zal in de meeste gevallen blijven werken op toestellen met een besturingssysteem ouder dan iOS 14. Echter zullen wij bij mogelijke problemen niet in staat zijn deze te verhelpen. Verder zal de Volkskrant-app, in de Apple App Store niet langer meer beschikbaar zijn voor gebruikers met besturingssystemen lager dan iOS 14.

Wat kunt u doen?
Voor de beste gebruikerservaring raden wij u aan om de meest recente iOS versie te downloaden en uw Volkskrant-app regelmatig te updaten

Mobiele app gebruikers:
Update uw iOS systeem versie via ‘Instellingen -> Algemeen -> Software update’.
Mocht dit niet lukken? Dan verwijzen we u graag naar de Mobiele website van de Volkskrant of de Tablet app (mits iOS 14 of hoger).

Tablet app gebruikers:
Update uw iOS systeem versie via ‘Instellingen -> Algemeen -> Software update’.
Mocht dit niet lukken? Dan verwijzen we u graag naar de Mobiele app/ website van de Volkskrant waarop u binnenkort ook van de Editie kunt genieten.

Wilt u uw abonnement wijzigen of opzeggen, dan verzoeken wij u dit uiterlijk 1 maand voor het einde van de abonnements- of actieperiode via deze pagina aan ons door te geven. Uw abonnement wordt dan aan het einde van de abonnements- of actieperiode omgezet of stopgezet.

 

Heeft u de afgelopen 14 dagen een abonnement afgesloten?
U kunt uw abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de eerste krant via het herroepingsformulier.

De automatische incasso vindt niet plaats op een vast moment. Een aantal dagen voordat alle kranten, volgens het vooraf afgesproken aantal leveringen bezorgd zijn, vindt er een nieuwe afschrijving van het verschuldigde abonnementsgeld plaats.

Onze excuses voor het ongemak. Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

 

 

Ga naar Log in of maak uw account aan, vul uw e-mailadres in en klik op 'Ga verder'. Zo kunnen we nagaan of u al een account heeft.

  • Wanneer blijkt dat u al een account heeft, dan kunt u vervolgens uw wachtwoord invullen of op 'Wachtwoord vergeten' klikken.
  • Wanneer blijkt dat u nog geen account heeft, dan kunt u direct een account aanmaken. Het enige wat u hiervoor nog moet doen is een wachtwoord kiezen.

Log in en ga naar mijnomgeving.volkskrant.nl/abonnementen/koppelen. Vul uw abonnementsnummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters. Klik tenslotte op 'Koppel mijn abonnement'.

Het abonnementsnummer vindt u in de omschrijving van uw meest recente bankafschrift.

Als u nog niet bent ingelogd, dient u dat eerst te doen. Ga hiervoor naar mijnomgeving.volkskrant.nl. Nadat u bent ingelogd klikt u in het servicemenu rechts op 'Accountgegevens wijzigen? Klik hier'. Hier kunt u uw mailadres, wachtwoord en persoonlijke gegevens aanpassen.

Klik hier om direct uw abonnement te koppelen.