Tweede e-mailadres escaleert bij Versatel

Annoesjka Oostindier uit Utrecht heeft 54 euro telefoonkosten gemaakt om fouten bij Versatel recht te breien. Dat gaat snel als de medewerkers van Versatel je niet begrijpen en je 70 cent per minuut moet betalen....

Het begon met een simpel verzoek om een tweede emailadres.

Bij de internetprovider werd die aanvraag aangezien voor het verzoek om een andere abonnementsvorm.

'Vanaf dat moment is het probleem helaas geëscaleerd', stelt de Versatelwoordvoerder. Oostindier kreeg een foutieve rekening en werd bovendien afgesloten.

'Uiteraard betreuren wij het dat wij dit relatief eenvoudige verzoek hebben laten ontaarden in een zeer frusterende kwestie voor mevrouw Oostindier', meldt de woordvoerder van Versatel. Het bedrijf zal de telefoonkosten en teveel in rekening gebrachte abonnementskosten vergoeden. Zo hoopt de internetleverancier 'opnieuw een goede klantrelatie' met Oostindier op te bouwen.

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright @volkskrant.nl.
© 2023 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden