Oude klant weer als nieuw bij UPC

Vanaf zijn verhuizing in oktober vorig jaar heeft Mark Heerkes uit Eindhoven problemen met het kabelbedrijf UPC. Heerkes bleef bij UPC, maar werd weer behandeld als een gloednieuwe klant met alle startkosten van dien....

Het lijkt goed te gaan tot UPC opeens komt met herinneringskosten. Waaraan moet Heerkes worden herinnerd? Nergens aan, zo blijkt na een telefoontje.

UPC is nog niet klaar met Heerkes. Begin februari is hij het slachtoffer van een billing run. Regelmatig tracht UPC nog openstaande bedragen lager dan 48 euro te innen. Bij Heerkes verdwijnt 11,51 euro van zijn rekening. Ook hier moet UPC toegeven dat er iets niet klopt.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright @volkskrant.nl.
© 2020 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden