Jury van reclameprijs bekend

JEROEN PEN

AMSTERDAM - De jury van de Creative Press Challenge van 2014 is bekend. De Creative Press Challenge is een jaarlijkse wedstrijd voor de top van de Nederlandse reclamewereld, georganiseerd door De Persgroep. Doel is de identiteit van een goed doel zo goed mogelijk te presenteren op één pagina. Reclamebureaus kunnen alleen meedoen aan de wedstrijd als ze een uitnodiging hebben ontvangen. Na de zomer wordt bekendgemaakt welke reclamebureaus zijn verzocht mee te doen. De competitie werd in 2013 voor het eerst georganiseerd. Toen waren er 50 deelnemers en kroonde het in Amsterdam gevestigde reclamebureau Alfred International zich tot winnaar.

In de jury zitten dit jaar Executive Creative Director van Vice Mark Chalmers, oprichter van reclamebureau LEMZ Mark Woerde, Creative Managing Director van reclamebureau TBWA\NEBOKO Bas Engels, directeur Stichting voor Vluchtelingstudenten - UAF Mardjan Seighali en Philippe Remarque, hoofdredacteur van de Volkskrant.

undefined

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright @volkskrant.nl.
© 2023 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden