Het nieuwe eten

GIDI HEESAKKERS

Gelezen op de Unox Facebook-pagina: Jos Mekking vindt de reclame voor de nieuwe Unox-borrelworst ('Die wil je niet missen!') niet leuk. 'Wanneer stoppen jullie die verschrikkelijke reclame met dat kind dat niet in zijn bed wil blijven. Zal hier geen worst door gaan kopen hoor, laat het juist links liggen.'

Een gemiste smaaksensatie voor de getergde Mekking, want de variant pittig doet lichtjes denken aan wijlen de bierbommetjes die wat mij betreft de Winner Taco-status hebben bereikt. Dat betekent zoveel als 'Unox, breng bierbommetjes terug in mensen-levens en snel een beetje.'

De borrelworst is er ook in de smaken sweet chili en Italiaans. Op de verpakking staat dat de vette varkenshap de gave bezit van elk borrelmoment 'iets speciaals' te maken, maar dat is grootspraak. Ze kunnen hem borrelworst noemen wat ze willen, deze jongen is lekker gewoon gebleven. Op en top rookworst dus. Rookaromaworst, om preciezer te zijn.

Cijfer:

undefined

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright @volkskrant.nl.
© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden