Update

Heineken lanceert nieuw beeldmerk

Heineken lanceert een nieuw beeldmerk, dat naar eigen zeggen de verandering weerspiegelt die de bierbrouwer het laatste decennium heeft doorgemaakt. Het beeldmerk zal gebruikt gaan worden voor publicaties en de website van het concern. Het bekende ontwerp van de flesjes en blikjes bier van Heineken blijft gewoon gehandhaafd.

ANP/Redactie
Aan het logo op de flesjes en blikjes wordt niet getornd. © ANP Beeld
Aan het logo op de flesjes en blikjes wordt niet getornd. © ANP

De meerderheid van Heineken's werkmaatschappijen zal het nieuwe ontwerp toepassen. Heineken kondigde dit maandag aan.

Volgens het nieuwe ontwerp wordt de naam Heineken voortaan in groene hoofdletters geschreven, met een rode ster boven de letter H. Het nieuwe ontwerp is nog niet te zien op de Nederlandse website van de bierbrouwer, wel op de internationale versie.

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright @volkskrant.nl.
© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden