Directie zet HNS eindelijk multimediaal in de markt

‘Eindelijk.’ ‘Beter laat dan nooit.’ ‘Hè hè.’ Dit zijn slechts enkele van de vele dolenthousiaste reacties op de aankondiging dat Het Nieuwste Schavot definitief de stap heeft gezet naar de wonderlijke wereld van internet....

‘We hebben gekozen voor een big bang-aanpak’, aldus marketingmanager Jan-Oene Koning. ‘Om een brand als HNS multimediaal in de markt te zetten, is exposure op het web een absolute noodzaak. Vandaar deze take-off vanaf twee platformen tegelijk.’

De marketingmanager verwacht veel van de digitale toepassingen. ‘Het wordt crazy! Op vk.nl/schavot vind je films, polls, quizzen en archiefmateriaal. Héél erg 2009. En zonder Twitter ben je natuurlijk nowhere nowadays.’

Op de vraag of de lezers van HNS op deze manier niet te veel informatiestromen te verwerken krijgen, antwoordt Koning kort maar krachtig. ‘Overkill means nothing.’

www.vk.nl/schavot

twitter.com/schavot

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright @volkskrant.nl.
© 2023 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden