De middelvinger van Nuon

In 'Op = Op' van 18 december staat een stukje over de reclamecampagne van Nuon. Nuon adverteert dat trouwe klanten meteen 10 procent korting krijgen, nadat zij zich daarvoor online hebben aangemeld. Ieder jaar komt daar 5 procent extra bij, tot een maximum van 25 procent.

Deze actie, bedoeld om 'blijven' aantrekkelijker te maken, blijkt niet te gelden voor klanten die zich (zoals in mijn geval) ongevraagd door Nuon een contract voor bepaalde tijd lieten aanpraten.

Kennelijk ben ik wel goed genoeg om mee te betalen voor geheel nieuwe klanten, die meteen 5 procent korting krijgen.

Ik was altijd een van die sukkels die gewoon gemakzuchtig was om iedere keer een goedkopere leverancier te zoeken, maar deze opgestoken middelvinger accepteer ik niet

Daarom heb ik mijn (langdurige) contract bij Nuon per direct beëindigd.

Willem de Graaf, Anna Paulowna

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright @volkskrant.nl.
© 2020 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden