Chocomel Vers

 

de redactie
null Beeld
Beeld

Facebookpagina's in de categorie food/beverages zijn niks zonder verveelde, A-merktrouwe mensen met een voorliefde voor gratis proefpakketjes. Ze geven braaf antwoord op de prangende vragen van ijverige social mediamedewerkers: 'Waar ga jij vanmiddag borrelen?' (Bavaria) of 'Vertel ons wat jouw moeders specialiteit is' (Lassie).

Ook Chocomel heeft iemand op het levendig houden van de fanpagina gezet. Diegene wil weten: 'Wat vind jij van de nieuwe Chocomel Vers?' Die van de reclame waarin een meisje haar leven waagt om zo snel mogelijk een pak Chocomel Vers te regelen voor haar bazige bazin. Als ze terugkomt, blijkt ze onderweg het hele pak à 730 calorieën achterover te hebben geklokt.

Tuurlijk. Maar om antwoord te geven op de vraag: Chocomel Vers is minder romig, minder plakkerig en wateriger dan de variant op basis van houdbare melk. Smakelijker, al leert een blik op Facebook dat her en der teleurstelling heerst. Chocomel Vers in de woorden van fijnproever Franca, goed voor vier pakken Chocomel per week: 'Zo jammer.'

Cijfer: 7

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright @volkskrant.nl.
© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden