Ben was

De laatste ronde voor naamgrapjes op Ben is ingegaan, want maandagavond om 24.00 uur verdwijnt belmerk Ben om plaats te maken voor T-Mobile....

De omturn-ervaringen in Duitsland, de VS en elders leren T-Mobile dat nieuwe belmerken razendsnel worden geaccepteerd. Bovendien is de merkentrouw in de 06-markt laag. De 'multimediale' reclamecampagne voor T-Mobile die dinsdag losbarst, komt uit de koker van Saatchi & Saatchi. 'Als nieuweling in de Nederlandse telefoonmarkt gaan we ons eerst netjes voorstellen', aldus Van der Heiden, 'en daarna gaan we het merk invullen.' Hij belooft Ben-klanten, geheel volgens het T-Mobile-credo 'Get more', meer waar voor hun geld.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@volkskrant.nl.