Annelies is verward: naar welk adres moet ze de oplossing van de puzzel nou sturen?

De Ombudsclown behandelt vragen, klachten en opmerkingen over zaken waaraan eigenlijk niets te doen is.

Beeld Elnur Amikishiyev

De klacht

'Beste Ombudsclown', mailt Annelies Kolkman uit Emmeloord. 'Elke zaterdag los ik de puzzels op in de Volkskrant. Ik stuur de oplossing ook in, vrijwel altijd per post. En dat is het probleem, want er wordt niet steeds hetzelfde postbusnummer vermeld. Meestal is het postbus 777, maar ook af en toe 800. De oplossingen die ik naar postbus 800 heb gestuurd, komen terug met een sticker van Post.nl waarop is aangekruisd: 'Postbus niet afgehaald/geweigerd.' En dat is toch zonde: de kans op een prijsje gemist en bovendien een postzegel voor niets gebruikt; ook niet echt goedkoop tegenwoordig. Het moet toch wel een leuke hobby blijven. Ik vraag u dus: kan hier eens wat extra aandacht aan worden besteed?'

De Ombudsclown

Annelies Kolkman, een oude bekende van de Ombudsclown, weet wat haar te doen staat: alle ballen op 777. Om het leuk te houden stuurt de Ombudsclown een velletje postzegels op.

Ook een klacht? Stuur deze naar didu@volkskrant.nl.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright@volkskrant.nl.