Aan sommige klachten is wél iets te doen

De Ombudsclown behandelt vragen, klachten en opmerkingen over zaken waaraan eigenlijk niets te doen is.

De skyline van Singapore. Beeld reuters

DE KLACHT

Onlangs ontving de Ombudsclown een klacht over de Ombudsclown. 'De mij per mail van 26 oktober jl. voor die week toegezegde poster van de skyline van Singapore (n.a.v. van mijn in DIDU van 16 oktober behandelde klacht) heb ik niet ontvangen. Dit in tegenstelling tot mijn oud-kweekschoolklasgenote Theodora Naus uit Apeldoorn die haar papierversnipperaar n.a.v. haar klacht (zie de krant van 2 oktober) wél ontving. Zij leeft intens met mij mee.' Was getekend: Henk Sikkema uit Assen.

DE OMBUDSCLOWN

'Mijn hartelijke dank voor de geweldige poster van (de skyline van) Singapore, die ik vandaag alsnog mocht ontvangen', mailde Sikkema vorige week. 'Mijn stoutste verwachtingen zijn in alle opzichten overtroffen.' Aan sommige klachten is wél iets te doen, wil de Ombudsclown maar zeggen.

Ook een vraag, klacht of opmerking? didu@volkskrant.nl

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright @volkskrant.nl.
© 2020 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden