Een zeldzame antiklacht voor de Ombudsclown

De Ombudsclown behandelt vragen, klachten en opmerkingen over zaken waaraan eigenlijk niets te doen is.

Redactie
null Beeld Elnur Amikishiyev
Beeld Elnur Amikishiyev

DE KLACHT

De klacht van Bas Mondt uit Heiloo is eerder een antiklacht. 'Afgelopen zaterdag 13 juni heeft mijn partner een bezorgklacht ingediend. Deze klacht was niet terecht, ikzelf was vroeg op pad en heb de krant gevraagd aan onze bezorger, die ik onderweg tegenkwam. Helaas heb ik verzuimd mijn partner te vertellen dat de krant niet in fysieke vorm door de brievenbus zou vallen. Het niet ontvangen van een Volkskrant op zaterdag is emotioneel voor mijn partner. Onze bezorger is echter een heel aardige meneer die altijd punctueel de krant bezorgt. Voor hem is het krijgen van een klacht nog emotioneler, denk ik (dit is geen grap!). Ik hoop dat ik het op deze wijze recht kan zetten.'

DE OMBUDSCLOWN

De Ombudsclown stuurt antiklager Mondt een verdiend goedmakertje voor bezorger André toe. Hij moet vroeg uit de veren om het te bezorgen en een kopje koffie te zetten voor die aardige meneer.

Ook emotioneel? didu@volkskrant.nl

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright @volkskrant.nl.
© 2023 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden