Een zeldzame antiklacht voor de Ombudsclown
De Ombudsclown behandelt vragen, klachten en opmerkingen over zaken waaraan eigenlijk niets te doen is.
DE KLACHT
De klacht van Bas Mondt uit Heiloo is eerder een antiklacht. 'Afgelopen zaterdag 13 juni heeft mijn partner een bezorgklacht ingediend. Deze klacht was niet terecht, ikzelf was vroeg op pad en heb de krant gevraagd aan onze bezorger, die ik onderweg tegenkwam. Helaas heb ik verzuimd mijn partner te vertellen dat de krant niet in fysieke vorm door de brievenbus zou vallen. Het niet ontvangen van een Volkskrant op zaterdag is emotioneel voor mijn partner. Onze bezorger is echter een heel aardige meneer die altijd punctueel de krant bezorgt. Voor hem is het krijgen van een klacht nog emotioneler, denk ik (dit is geen grap!). Ik hoop dat ik het op deze wijze recht kan zetten.'
DE OMBUDSCLOWN
De Ombudsclown stuurt antiklager Mondt een verdiend goedmakertje voor bezorger André toe. Hij moet vroeg uit de veren om het te bezorgen en een kopje koffie te zetten voor die aardige meneer.
Ook emotioneel? didu@volkskrant.nl