V&D in een nieuw jasje

AMSTERDAM (ANP) - V&D wil hét modewarenhuis van Nederland worden. Met een nieuwe huisstijl en een nieuw logo wil het bedrijf dynamiek en flexibiliteit uitstralen. Het nieuwe logo stelt een boom voor met bladeren van sokken, t-shirts, vazen, glazen en andere voorwerpen.

De nieuwe koers werd donderdag gepresenteerd door bestuursvoorzitter Mark McKeon in de vestiging aan de Kalverstraat in Amsterdam.

Het Amsterdamse warenhuis is de eerste winkel die naar de nieuwe stijl is ingericht. Een nieuw te openen vestiging in Doetinchem volgt in het najaar. Binnen drie tot vijf jaar moeten alle zestig filialen van V&D aan de beurt zijn geweest.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright @volkskrant.nl.
© 2020 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden