T-Mobile reageert op Youp van 't Hek: 'Sorry'

AMSTERDAM - T-mobile heeft voor het eerst gereageerd op de oorlogsverklaring die NRC-columnist Youp van 't Hek eerder deze week richting het bedrijf heeft gedaan.

Beeld afp

Het telecombedrijf biedt excuses aan voor de fouten die zijn gemaakt. 'Youp van 't Hek heeft gelijk. Wij hebben bij zijn zoon fouten gemaakt en het niet goed opgelost.'



Slechte ervaringen

De cabaretier en columnist berichtte vorige week op Twitter over langdurige slechte ervaringen van zijn zoon met T-Mobile. In NRC Handelsblad wijdde hij zaterdag een column aan het onderwerp. Naar eigen zeggen ontving Van 't Hek sindsdien enkele duizenden reacties van mensen die zich in de problemen herkenden.


Van 't Hek zei vooral kwaad te zijn wegens de speciale behandeling die hij zou hebben gekregen als bekende Nederlander. T-Mobile ontkent dit: 'Volgens Youp hadden wij niet moeten reageren op zijn tweets, dat duidt volgens hem namelijk op een voorkeursbehandeling. Dat was niet het signaal dat wij wilden afgeven. Wij hebben juist een webcare team dat reageert op meldingen van klanten op internet, positief of negatief. Daar waar wij via het webcare team een oplossing kunnen bieden, doen wij dit.'

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright @volkskrant.nl.
© 2019 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden