Nederlands bedrijf maakt trailer Mission Impossible

Het multimediabedrijf Submarine heeft een interactieve trailer gemaakt voor de Amerikaanse speelfilm Mission Impossible 4. Het Amsterdamse bedrijf heeft sinds kort een filiaal in de Verenigde Staten SubLA die in samenwerking met Paramount Pictures de trailer geproduceerd heeft.

© Cobalt.missionimpossible.com Beeld
© Cobalt.missionimpossible.com

Het gaat om een interactieve gepersonaliseerde trailer, waarbij je Ethan Hunt, gespeeld door Tom Cruise, moet helpen om een terrorist te identificeren. Daarbij moet je de hulp inroepen van je Facebookvrienden. De film gaat donderdag in première.

Submarine is in Nederland een bekende producent van interactieve projecten en bijzondere documentaires o.a. de film Ouwehoeren. Het bedrijf werd in februari van dit jaar genomineerd voor een Digital Emmy Award met het project Collapsus.

Bekijk hier de trailer

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright @volkskrant.nl.
© 2021 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden