Ombudsclownbetaalmuren

De Ombudsclown zet een lezer op een informatievoorsprong

De Ombudsclown behandelt vragen, klachten en opmerkingen over zaken waaraan eigenlijk niets te doen is.

De klacht

Arjen Daverveld uit Nijmegen zegt geen idee te hebben waar hij zijn klacht moet neerleggen. ‘Dus ik wend mij maar tot het meest toegankelijke platform van de Volkskrant. Mijn klacht: linkjes naar betaalmuren in artikelen in de digitale krant. Ik bedoel: als ik abonnee had willen zijn van NRC, The New York Times of de Groene Amsterdammer dan was ik dat wel geweest. Ik ben nu vooral om budgettaire redenen slechts abonnee van de onvolprezen Volkskrant. Maar ik krijg het gevoel dat ik op een informatieachterstand wordt gezet, elke keer als ik zo’n link weer niet kan openen. Tenzij ik natuurlijk een zeer voordelige aanbieding accepteer van het betreffende medium. Maar dat was ik eigenlijk niet van plan. Hoe nu verder?’

De Ombudsclown

De Ombudsclown stelt Arjen Daverveld schadeloos met een informatievoorsprong. Het meest toegankelijke platform van de Volkskrant schenkt een toegankelijk wijntje dat pas volgende week zaterdag in Volkskrant Magazine wordt aangeprezen.

Klagen loont! didu@volkskrant.nl

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright @volkskrant.nl.
© 2020 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden