de ombudsclownsatire

De Ombudsclown komt effectief in contact

null Beeld

De Ombudsclown behandelt vragen, klachten en opmerkingen over zaken waaraan eigenlijk niets te doen is.

Gidi Heesakkers

De klacht

E. Torenbeek uit Delft: ‘Allereerst ben ik een liefhebber van de Volkskrant als zodanig, maar ik heb wel enkele bezwaren. In de eerste plaats vind ik dat de krant heel snel uit elkaar valt nadat hij in de brievenbus is gevallen. Intussen heb ik daarvoor mezelf de truc geleerd alle pagina’s aan elkaar te nieten. Dan blijft het één geheel, zoals NRC Handelsblad. Bovendien heb ik moeite gehad om deze mail te schrijven omdat de Volkskrant geen duidelijk colofon heeft. Dat zou het voor de lezer eenvoudiger maken om effectief met jullie in contact te komen.’

De Ombudsclown

Lezer Torenbeek is effectief in contact gekomen met de Ombudsclown, die niet als zodanig in het colofon op de website staat en graag oplossingen bedenkt voor problemen die er (nog) niet zijn. Torenbeek krijgt een nietenwipper.

Klagen loont! didu@volkskrant.nl

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright @volkskrant.nl.
© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden