Consumentenbond opent meldpunt Ziggo

DEN HAAG (ANP) - De Consumentenbond heeft dinsdag het meldpunt Ziggo geopend. Sinds de telecom- en kabelaanbieders Multikabel, @Home en Casema een kleine maand geleden zijn samengegaan als Ziggo, komen er elke dag meer meldingen binnen van mensen die problemen hebben met hun internetverbinding.

Met het meldpunt wil de bond inventariseren welke problemen mensen hebben en hoe groot die zijn. De consumentenbond wil met het meldpunt ook inzicht krijgen in de manier waarop Ziggo met klachten omgaat. Het meldpunt is te bereiken op www.consumentenbond.nl/ziggo. Zowel leden als niet-leden van de bond kunnen er terecht.

Meer over

Wilt u belangrijke informatie delen met de Volkskrant?

Tip hier onze journalisten


Op alle verhalen van de Volkskrant rust uiteraard copyright. Linken kan altijd, eventueel met de intro van het stuk erboven.
Wil je tekst overnemen of een video(fragment), foto of illustratie gebruiken, mail dan naar copyright @volkskrant.nl.
© 2019 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden