Peter de Waard - 701 resultaten

  1. Unilever keert sociale media de rug toe - of maakt in ieder geval goede sier met het dreigement

    Unilever keert sociale media de rug toe - of maakt in ieder geval goede sier met het dreigement

    Dreigementen zouden als een vorm van nepnieuws kunnen worden gezien. Meestal wordt zelden de daad bij het woord gevoegd. Unilever maakte maandag mooie sier met het dreigement dat het niet meer op Facebook, YouTube en andere sociale media zal adverteren als die hun leven niet beteren. Het Brits-Nederlandse concern wil niet dat zijn merken (zoals Calvé, Dove, Knorr, Omo, Lipton) geassocieerd worden
  2. Balanstrutje is eerder een door sociale druk opgedrongen rol dan een vrijwillige keuze

    Balanstrutje is eerder een door sociale druk opgedrongen rol dan een vrijwillige keuze

    Het zou zomaar hét woord van het jaar 2018 kunnen worden: balanstrutjes. Onder de chocoladeletterkop 'Vrouw aan het werk!' riep De Telegraaf de afgestudeerde vrouwen van Nederland deze week op fulltime te gaan werken. Maar liefst 63 procent van de jonge vrouwen (of oudere meisjes) tot 25 jaar werkt in deeltijd, tegen 30 procent van de jonge mannen (of oudere jongens), zo had het Sociaal en Culture