Problemen met inloggen/ registreren

  1. Ik krijg de melding: De combinatie van e-mail en wachtwoord is onbekend of ongeldig

    • Controleer of u uw e-mailadres en wachtwoord correct zijn ingevoerd en of de CAPS LOCK toets niet is ingedrukt (uw wachtwoord is hooflettergevoelig)
    • Indien u het verkeerde wachtwoord gebruikt of uw wachtwoord bent vergeten kunt u gebruik maken van de optie Wachtwoord vergeten (deze staat onderaan het aanmeldformulier).
      U krijgt een nieuw wachtwoord toegestuurd op het e-mailadres waarmee u bent geregistreerd. Dit kunt u na in te loggen zelf aanpassen via de optie gegevens wijzigen
  2. Ik weet niet met welk e-mailadres ik was geregistreerd, voorheen gebruikte ik een gebruikersnaam om in te loggen

    Kies voor de optie e-mailadres achterhalen. In het scherm dat vervolgens opent kunt u door invoer van uw gebruikersnaam en wachtwoord achterhalen met welk e-mailadres u geregistreerd bent. Gebruik vervolgens dit e-mailadres om in te loggen.
  3. Ik krijg de melding: E-mailadres onbekend

    Kies voor de optie e-mailadres achterhalen. In het scherm dat vervolgens opent kunt u door invoer van uw gebruikersnaam en wachtwoord achterhalen met welk e-mailadres u geregistreerd bent. Gebruik vervolgens dit e-mailadres om in te loggen.
  4. Ik ontvang geen e-mail met mijn wachtwoord nadat ik heb gekozen voor wachtwoord vergeten

    • Het kan enkele minuten duren alvorens u de e-mail met uw wachtwoord ontvangt.
    • Controleer of de e-mail niet in uw map met spam terecht is gekomen.
    • Controleer of het adres waarmee u geregistreerd bent een (nog) werkend e-mailadres is. Indien dit niet het geval is dient u zich opnieuw te registreren met een actief e-mailadres.
  5. Ik ontvang geen bevestigingsmail na het registreren

    • Het kan enkele minuten duren alvorens u de e-mail met uw wachtwoord ontvangt.
    • Controleer of de e-mail niet in uw map met spam terecht is gekomen.
    • Controleer of het adres waarmee u geregistreerd bent een (nog) werkend e-mailadres is. Indien dit niet het geval is dient u zich opnieuw te registreren met een actief e-mailadres.
  6. Ik ben nieuw als abonnee. Hoe krijg ik toegang tot de digitale krant?

    Als nieuwe abonnee heeft u een brief of email ontvangen met uw abonnee nummer.

    Bewaar deze gegevens goed. Zodra u de eerste krant ontvangt kunt u zich registreren via: www.vk.nl/mijnvolkskrant
  7. Ik krijg geen toegang (meer) tot abonneediensten (digitale krant, webselfservice)

    Om gebruik te maken van diensten exclusief voor abonnees dient u uw abonneenummer, postcode en huisnummer toe te voegen aan uw registratie.
    Kijk hier voor meer info over hoe u uw abonneenummer kunt achterhalen.
  8. Ik krijg de melding abonneenr. reeds in gebruik

    Een abonneenummer kan slechts voor één actieve registratie door de abonneehouder gebruikt worden. Indien u voor 6 oktober 2010 meerdere accounts gebruikte met hetzelfde abonneenummer dan is vanaf deze datum het abonneenummer in gebuik bij de registratie die als laatste is aangemaakt. Mocht u hierdoor zelf geen gebruik meer kunnen maken van uw eigen abonneenummer, of gerbuikt iemand anders ten onrechte uw aboneegegevens neem dan contact op met registratie@volkskrant.nl
  9. Ik heb kan geen nieuwe krant meer downloaden via de Digitale Krant applicatie voor de iPhone

    U dient helemaal onderin het scherm van de iPhoneapplicatie onder het kopje Abonnement te kiezen voor de knop Registratie. Verander in de bovenste regel uw gebruikersnaam in het e-mailadres in waarmee u bent geregistreerd.
Indien bovenstaande antwoorden uw vraag niet beantwoorden kunt u terecht op onze uitgebreide pagina met veelgestelde vragen over registratie of contact met ons opnemen via het e-mailadres registratie@volkskrant.nl
Vermeld in uw e-mail a.u.b. de volgende gegevens: