©

Film - Heaven on Earth

Na een kwartier Heaven on Earth piepen de oren: wat schreeuwen de mensen vreselijk veel tegen elkaar.

Heaven on Earth

Komedie
Regie: Kay Pollak

In dit ergerniswekkende vervolg op publiekslieveling As it is in Heaven stapelen de dramatische verwikkelingen zich op terwijl de niet ingevoerde kijker geen idee heeft wie al die absurd handelende personages precies zijn. Voor de fans: de zachtaardige Lena moet zich staande houden in een bekrompen Zweeds dorp. Er moet alweer een concert georganiseerd worden, er is ruzie, het komt goed en voor je het weet staan ze alweer tegen elkaar te schreeuwen. Er is leven, dood en een Christusbeeld dat tot leven komt - dit alles bijna twee uur lang.

Reacties (2)

U hebt javascript nodig om een reactie achter te laten.
Plaats een reactie Nog 600 tekens
Uw waardering
  • marcella leeuwen -
    Floortje, helemaal mee eens. Het is me niet eens gelukt de film helemaal uit te kijken. Het ene cliche volgt de andere op, continu geschreeuw, en respectloze omgang met elkaar. Ik ben wat ouder en heb levenservaring, maar de meerdere lagen in de film heb ik niet gevonden en de op overdreven wijze in beeld gebrachte emotie, maakte niets bij mij los. Het lijkt in de verste verte niet op zijn voorganger.
  • Caroline Hazewinkel -
    Niet mee eens, misschien moet je wat ouder zijn en meer levenservaring hebben maar de film heeft - ondanks misschien wat geschreeuw wat kan passen in de ruige Zweedse cultuur in het ruige landschap - me ook ontzettend ontroerd, heftige emoties ook, dichtbij gefilmd en daardoor onder mijn huid kruipend.Floortje, je gaat kort door de bocht. Er zijn zoveel lagen in deze film, Lena speelt de sterren van de hemel. Kortom, ga kijken en oordeel zelf.